fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איתי כהן: "מבטיח לעבוד בשביל התושבים 5 שנים"

חבר המועצה הטרי נרגש לאחר בחירתו למועצת העיר עפולה * "אני מכוון גבוה למען תושבי עפולה", הוא אומר * ומשגר מסר של פיוס גם למי שלא הצביע למחנה שלו: "כולם תושבי עפולה וכולם יקבלו את אותו שירות ויחס"
איתי כהן צילום: יצחק סולומון

"יודע שלא הולך להיות פשוט, אבל אני מבטיח שאני בא לעבוד בשביל התושבים 5 שנים, אשר בסיומן תושבי עפולה יחליטו האם אני ראוי לייצג אותם לשנים הבאות", אומר הפעיל החברתי, איתי כהן, שנבחר למועצת העיר עפולה ולא מסתיר את התרגשותו, "אני מכוון בעשייה והנתינה לתושבי עפולה ומבחינת חשיבות התפקידים שאמלא, אני מכוון גבוה מבלי לפגוע חס ושלום בבעלי תפקידים כאלו או אחרים".

איתי כהן צילום: יצחק סולומון
איתי כהן (צילום: יצחק סולומון)

איתי כהן משגר מסר של פיוס: "המסר הוא אחד, אין פחד, אין אפליה, אין מחנות, כולם תושבי עפולה וכולם יקבלו את אותו שירות ויחס".

על החלטתו להתמודד הוא מספר: "לא סוד שאת הקמפיין התחלתי מתוך דאגה לעיר עפולה בנושא מכרז הקרקעות בעפולה הצעירה. לאחר שהבנתי שהמצב לא פשוט ושיש עוד בעיות חוץ מצביון העיר כגון: אימהות חד הוריות, בעיית סייעות, רישומי הגנים המופקעים, קייטנות, חוסר מענה הולם לתושב בכל הקשור לאוזן קשבת ומתן מענה הולם לתלונות ועוד. החלטתי לקחת את המושכות ולקפוץ למים העמוקים".

איתי כהן מבקש לשתף את הציבור בחוויה אישית שעבר. "בשנה החולפת: סבא שלי אהרון הכהן ז"ל נפטר. סבא היה עמוד האש של משפחת כהן ולא חסך בברכות וכל פעם שהיינו צריכים ברכת דרך או התייעצות היינו מגיעים ומבקשים את ברכתו. אין לי ספק שהוא סייע לי בכל השנה האחרונה ודאג שאצליח בדרכי וימשיך לשמור עליי ולהכווין את דרכי".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות