fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איפה החלוץ מוטי מלכה?

שני מחזורים מפתיחת העונה והחלוץ מוטי מלכה עדיין יושב בבית ללא קבוצה לעונה שכבר יצאה לדרך. בסביבתו של מלכה הביעו אכזבה על כך שטרם מצאה קבוצה, למרות שבעונה שעברה כבש 6 שערים בחצי עונה ובחודש ינואר שודרג למכבי נתניה מליגת העל.
מוטי מלכה צילום: מיכאל מלכין
מכונת שערים. מוטי מלכה (צילום: מיכאל מלכין)

נכון להיום, שני מחזורים מפתיחת העונה והחלוץ מוטי מלכה עדיין יושב בבית ללא קבוצה לעונה שכבר יצאה לדרך. בסביבתו של מלכה הביעו אכזבה על כך שטרם מצאה קבוצה, למרות שבעונה שעברה כבש 6 שערים בחצי עונה ובחודש ינואר שודרג למכבי נתניה מליגת העל.

כאשר מוטי מלכה הפתיע והודיע לראשי הפועל נצרת עילית כי אין בכוונתו לשחק בשורות הקבוצה, רבים הופתעו והיו שמוכנעים שיש לו הצעה בכיס. מלכה הבין שבנצרת עילית אין כסף והחליט לחתוך. קיווה והאמין שבמקום אחר יקבל את השכר לו הוא חושב שהא ראוי, אלא שנכון להשבוע זה לא קרה.

מוטי מלכה צילום: מיכאל מלכין
מוטי מלכה צילום: מיכאל מלכין

בנצרת עילית אמרו כי היו שמחים לקלוט אותו חזרה, אלא שברור לו שהם לא יוכלו לשלם את הסכומים עליהם הוא מדבר.

השבוע צצה ועלתה אופציה של עירוני רמת השרון, אלא שלא ברור האם האופציה תבשיל לידי חתימה. יש לציין כי למלכה אין יותר מדי לברור את הצעות, שכן ב- 8 בספטמבר ינעל חלון העברות. אף אחד לא פוסל תסריט לפיו בדקה ה- 90 הוא יעשה פניית פרסה ויחזור הביתה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות