fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אין עובדים גרועים, יש מנהלים לא טובים"

פלוט כינס את מנהלי האגפים והמחלקות בעירייה וביקש לחדד בפניהם שוב את תפיסת עולמו הניהולית ולפיה האחריות על ביצוע המשימות מוטלת על הדרג הניהולי והוא זה שנדרש לתת דין וחשבון.
מרוצה. רונן פלוט (צילום: באדיבותו)
מרוצה. רונן פלוט (צילום: באדיבותו)

התפיסה הניהולית שמובילה את ראש העיר נצרת עילית, רונן פלוט, מתייחסת בכובד ראש לאחריותם של המנהלים והדרג הבכיר בכללו בכל הקשור לביצוע המטלות הנדרשות בתחומי עבודת העירייה. פלוט דורש מן הדרג הבכיר "להגדיל ראש" ולא להסתפק בהעברת המשימות לדרג הביצועי שמתחתם אלא להיות אלה שנמצאים בשטח ועם היד על הדופק מוודאים ביצוע עד לשלב הגמר.

השבוע כינס פלוט את מנהלי האגפים והמחלקות בעירייה וביקש לחדד בפניהם שוב את תפיסת עולמו הניהולית ולפיה האחריות על ביצוע המשימות מוטלת על הדרג הניהולי והוא זה שנדרש לתת דין וחשבון.

פלוט דורש מהמנהלים ומניח תפילין עם הרב הרצל (צילום עצמי)
פלוט דורש מהמנהלים ומניח תפילין עם הרב הרצל (צילום עצמי)

המסר הזה אומנם הועבר על ידי פלוט עם כניסתו לתפקיד, אבל השבוע, ככל הנראה בשל "חריקות" ביישום, ראש העיר מצא לנכון לחדד את הדברים שוב ולהבהירם באופן שאינו משתמע לשתי פנים.

פלוט ציין כי באחריותם של המנהלים נכללת גם ההתייחסות המפורטת לחתימתם על שעות נוספות וכוננות לעובדים. "לא ייתכן שמנהל יחתום לעובד שלו על שעות נוספות ולא ידע מה העובד עשה בשעות האלה ומדוע היה צריך אותן. עיריית נצרת עילית איננה גוף פרטי, מדובר בכספי ציבור ויש לנהוג בהם באחריות מוחלטת".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות