fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אחרי 5 חודשים חזר אייל דנין לפעילות במדי הפועל נצרת עילית

דנין ניסה במשך תקופה לא קצרה להתאושש מהפציעה אך בלא הצלחה. כשהבין שאיI מנוס מניתוח, הודיע לו מנכ"ל הקבוצה, גיל ברעם, כי המועדון יעמוד מאחוריו וכי ייתן לו חוזה גם לעונה הבאה. במשפחת דנין אמרו כי היחס של המועדון לאייל נגע ללבם.
אייל דנין
אייל דנין (צילום יצחק סולומון9

לאחר כמעט 5 חודשים ללא משחק, חזר השבוע חלוץ הפועל נצרת עילית, אייל דנין, להתאמן עם הקבוצה, לאחר שהחלים מפציעה ועבר שיקום ארוך. בקבוצה מקווים שדנין יחזור לעצמו כמה שיותר מהר ויסיר מעצמו את החלודה, כדי להיות כשיר לעונה הבאה. "כיף לחזור, התגעגעתי לכדורגל", אמר השבוע.

אייל דנין
אייל דנין

משחק הליגה האחרון של אייל דנין במדי הפועל נצרת עילית היה ב-25 באוקטובר בשנה שעבר, נגד בית"ר תל אביב/ רמלה, באצטדיון גרין, משחק בו הפסידה נצרת עילית בתוצאה 0-1. במאזנו של דנין שער ליגה אחד בלבד (נגד הפועל חדרה) ב-7 משחקי ליגה בהם שותף העונה ועוד שער נוסף בגביע הטוטו (נגד מכבי אחי נצרת).

דנין ניסה במשך תקופה לא קצרה להתאושש מהפציעה אך בלא הצלחה. כשהבין שאין מנוס מניתוח, הודיע לו מנכ"ל הקבוצה, גיל ברעם, כי המועדון יעמוד מאחוריו וכי ייתן לו חוזה גם לעונה הבאה. במשפחת דנין אמרו כי היחס של המועדון לאייל נגע ללבם.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות