fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אחרי 35 שנה: התלמידים הפתיעו את המורה שלהם לשעבר

"אהבנו אותה, התחברנו אליה, היא לא הייתה רק מורה, אלא גם חברה טובה", מספרת זיוה מויאל, אחת מתלמידותיה,
רונית ריזל והתלמידים שלה (צילום עצמי)
רונית ריזל והתלמידים שלה (צילום עצמי)

תלמידים שלמדו לפני כשני עשורים בבית הספר שרת בנצרת עילית, לא שכחו את המורה האהובה שלהם, שלימדה אותם לפני כ- 35 שנה וחינכה דורות של תלמידים. לרגל יום הולדתה ה- 60 של רונית ריזל, התאספו כ- 10 תלמידים והחליטו להפתיע אותה ובגדול. הם התייצבו בביתה שברמת ישי וחגגו לה יום הולדת. "היא הייתה בהלם, לא האמינה שזכרנו את יום ההולדת שלה, לא האמינה שהגענו להפתיע אותה", מספר שי מויאל, אחד מתלמידיה לשעבר.

רונית ריזל והתלמידים שלה (צילום עצמי)
רונית ריזל והתלמידים שלה (צילום עצמי)

רונית ריזל יצאה לגמלאות ממשרד החינוך. היא למדה בעצמה בבית הספר שרת, שבאותם ימים היה בית הספר התיכון היחיד בעיר ואף שימשה כיושבת ראש מועצת תלמידים. לימים שבה לבית הספר כמורה וכמחנכת ולפני היציאה לפנסיה אף שימשה כסגנית המנהל.

"אהבנו אותה, התחברנו אליה, היא לא הייתה רק מורה, אלא גם חברה טובה", מספרת זיוה מויאל, אחת מתלמידותיה, המשמשת כיום כסגנית המנהלת בבית הספר יהלום בנצרת עילית.

רונית ריזל לא הסתירה את התרגשותה מהמפגש הלא מתוכנן עם תלמידיה לשעבר, שלפה במהלך המפגש אלבומי תמונות ובמשך שעה ארוכה העלתה נוסטלגיה עם תלמידיה לשעבר. "מדהים כמה תלמידים עברו אצלה, היא גידלה דורות של תלמידים", סיכם שי מויאל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות