fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אחרי חצי שנה בלי כדורגל חזר יניב דרעי למגרשים

פועל בית שאן גברה היום (שישי) על מועדון ספורט טירה 1-4 במשחק חוץ. הפתעת המשחק היה הכדורגלן יניב דרעי, ששולב בעמדת ה... שוער וגילה יכולת נאה שתרמה לניצחון.
דרעי במדי שוער (צילום אולטראס בית שאן)
דרעי במדי שוער (צילום אולטראס בית שאן)

הפועל בית שאן גברה היום (שישי) על מועדון ספורט טירה 1-4 במשחק חוץ. הפתעת המשחק היה הכדורגלן יניב דרעי, שלא שיחק כדורגל פעיל במשך חצי שנה, ששולב בעמדת ה… שוער וגילה יכולת נאה שתרמה לניצחון.

דרעי במדי שוער (צילום אולטראס בית שאן)
דרעי במדי שוער (צילום אולטראס בית שאן)

יניב דרעי הוא בכלל קשר, אחר הטובים בליגות הנמוכות. בעונה שעברה שיחק באסי גלבוע והעונה בנו עליו שימשיך עונה נוספת, אלא שרגע לפני פתיחת העונה הדהים דרעי את אנשי הגלבוע, כשהודיע להם כי הוא פורש בשל קורס כבאות אליו הוא מתכוון להצטרף. כאמור, מאז סיום העונה שעברה הוא לא שיחק כדורגל וחזר היום למגרשים בעמדה זרה לו. דרעי נמצא בימים אלו בעיצומו של קורס הכבאות.
למי שהספיק לשכוח, לפני 3 שנים שיחק יניב דרעי בהפועל נצרת עילית בליגה הלאומית. במשחק גביע בהרצליה הורחק השוער רון שושן. מכיוון שנצרת עילית לא הייתה יכולה לבצע חילופים, נכנס יניב דרעי לשער ואפילו עצר פנדל של ג'ורדן פשוה, מלך שערי הרצליה.
"שמח לחזור למגרשים, מודה שהתגעגעתי, היה כיף גדול", סיכם דרעי את הקאמבק היום בטירה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות