fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אותרו המזוודות האבודות של העולים החדשים

איגור ומרינה מרקוב הגיעו לארץ, יחד עם שני ילדיהם הקטנים, אבל מרוב הלחץ וההתרגשות העמיסו מזוודה של משפחה אחרת, שהגיעה באותה הטיסה
נמצאה האבידה
נמצאה האבידה

הרגעים הראשונים של הנחיתה בארץ חדשה לא קלים ומלווים בהתרגשות עצומה ולא מעט מתח. כשלכל אלה מתווסף גם בלבול במזוודות זאת עשויה להיות חוויה לא נעימה, אבל למזלם של איגור ומרינה מרקוב, הם הגיעו לנצרת עילית ובעירייה פועל אגף שילוב קהילתי שבין היתר תפקידו לטפל בכל עולה באופן אישי.

נמצאה האבידה
נמצאה האבידה

"הגענו לארץ עייפים ולחוצים מאוד, הטיסה הייתה ארוכה ואנחנו לא באמת יודעים מה מצפה לנו. יש לנו הרבה חששות למרות שכמובן אנחנו שמחים להגיע סוף סוף לישראל אבל יש לנו שני ילדים בני 14 ו 18 וחשוב לנו שיהיה להם טוב", אומרים איגור ומרינה.

כשהגיעו לנצרת עילית נכנסו לדירת קלט, דירה זמנית שאגף הקליטה בעירייה מעמיד לרשותם של העולים בתקופת ההתאקלמות הראשונה, נדהמו לגלות כי העמיסו מזוודה של משפחה אחרת. מי שבאה לעזרתם הייתה עובדת אגף הקליטה, סבטלנה יעקובביץ'. "מיד הוצאתי הודעה לנתב"ג על מזוודה שהלכה לאיבוד ובקשתי לאתר את המזוודה שהוחלפה בטעות על ידי העולים", היא מספרת.

כעבור זמן קצר התקבלה תשובה כי המזוודה נמצאה ומייד נשלח לנתב"ג   מתנדב באגף הקליטה, מרט אלפרוביץ, שנסע לנתב"ג עם עובד העירייה אלברט ללוש והביאו את המזוודה.

העולים החדשים היו מופתעים מן השירות והיחס האישי. "התרגשנו מאוד לראות איך כולם רוצים לעזור ונותנים לנו הרגשה של בית", סיפרו והוסיפו כי ההתרגשות הגדולה הייתה כשבסיום המפגש ציפתה להם עוגת יומולדת שהכינו עובדי אגף השילוב לכבוד בתם, שחגגה 18.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות