fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אושר תקציב עיריית נצרת עילית ל-2017

292,803 שקל, זהו תקציב עיריית נצרת עילית, שאושר בישיבתה מועצה האחרונה, 13 מיליון שקל יותר מבשנה שעברה. התקציב רואה את התושבים ומעמיד אותם ראשונים", סיכם ראש העיר רונן פלוט
רונן פלוט (צילום עצמי)
רונן פלוט (צילום עצמי)

292,803 שקל, זהו תקציב עיריית נצרת עילית, שאושר בישיבתה מועצה האחרונה, 13 מיליון שקל יותר מבשנה שעברה.
החינוך זכה השנה לתוספת הגדולה ביותר בתקציב, אחריו, לפי הסדר, מקבלים תוספת גם תחומי הרווחה, ביטחון, צעירים ולראשונה מזה שנים רבות גם חזות העיר. הסעיף היחיד בו נרשם קיטון בתקציב הוא הוצאות שכר עובדי העירייה וזאת בעקבות תכנית ההתייעלות במהלכה צומצמה מציבת העובדים בכ 100 משרות בחצי שנה האחרונה.

רונן פלוט (צילום עצמי)
רונן פלוט (צילום עצמי)

התקציב הובא ביום חמישי שעבר לאישור מליאת מועצת העיר לאחר שאושר בועדת הכספים והוכן על ידי ראש העיר רונן פלוט בשיתוף סגניו, גזבר העירייה עופר לוי ורו"ח ניר נחמני. "התקציב שם את התושבים במרכז ומעמיד את צרכיהם ראשונים", אמר פלוט וציין כי הבשורה העיקרית נעוצה בהיקף חסר התקדים של הפרויקטים העירוניים במסגרת התקציב הבלתי רגיל אשר מקורות המימון שלו אינם מכספי הארנונה של התושבים אלא מתקציבים חוץ עירוניים, בעיקר משרדי ממשלה.
מחצית מעוגת התקציב תושקע השנה בחינוך וברווחה. החינוך זוכה לתוספת משמעותית שמסתכמת ב 3.6 מיליון ₪ וזאת במסגרת מדיניות עירונית ששמה דגש על הגדלת ההשקעה בחינוך הן בתחום הפדגוגי והן בתחום הפיזי. גם תחום הצעירים והחיילים המשוחררים יקבל השנה תשומת לב מיוחדת וכן תחום התרבות בסימן שנת ה 60.
לראשונה מזה עשור שנים רבות, העירייה תשקיע סכומי כסף גדולים בחזות העיר, טיפוח סביבתי, ניקיון וגינון. סעיף זה זוכה השנה לתוספת בסך שני מיליון ₪ וכך גם הביטחון האישי, מערך הפיקוח והסיורים בניידות השיטור העירוני שתוגברו השנה בפרויקט מתוקצב בתוספת של למעלה מ 3 מיליון ₪. מנגד, תכנית ההתייעלות בעירייה, גרמה לקיטון בהוצאות השכר שירדו ב 3 מיליון ₪ לעומת 2016 וזאת למרות התוספות ועדכוני השכר המחויבים בחוק.
מהעירייה נמסר כי המיסים העירוניים לא התייקרו ובניגוד לרשויות אחרות העירייה אינה גובה מס ביטחון. "התקציב רואה את התושבים ומעמיד אותם ראשונים", סיכם ראש העיר רונן פלוט וציין כי למרות תנאי הפתיחה הקשים שקיבל, תקציב 2016 הסתיים באיזון.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות