fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אורן ביטון מעדיף להישאר בנצרת עילית, הפועל חיפה לא תוותר עליו

ביטון התאקלם היטב בנצרת עילית והפך לבורג חשוב במסע ההתאוששות המופלא של הקבוצה. בנצרת עילית טוענים כי השחקן זקוק לעוד עונת ניסיון לפני שיהפוך לשחקן לגיטימי בליגת העל.
אורן ביטון (צילום יצחק סולומון)
אורן ביטון (צילום יצחק סולומון)

בהפועל נצרת עילית רוצים לעונה נוספת את המגן השמאלי המצוין, אורן ביטון, שרוצה להישאר בקבוצה, אבל בהפועל חיפה, אליה משתייך השחקן, כבר הצהירו כי הוא חוזר אליהם לעונה הבאה.

ביטון התאקלם היטב בנצרת עילית והפך לבורג חשוב במסע ההתאוששות המופלא של הקבוצה.  בנצרת עילית טוענים כי השחקן זקוק לעוד עונת ניסיון לפני שיהפוך לשחקן לגיטימי בליגת העל. "בהפועל חיפה לא יבנו עליו, לא יתנו לו דקות משחק ופשוט יעשו עוול לילד", אומרים בנצרת עילית ומשוכנעים כי "דקות המשחק שיקבל אצלנו יהפכו אותו בעתיד לשחקן מצוין בליגת העל".

אורן ביטון (צילום יצחק סולומון)
אורן ביטון (צילום מיכאל מלכין)

מנכ"ל הפועל נצרת עילית, גיל ברעם: "אורן השתלב אצלנו מצוין, הפך לחלק בלתי נפרד ממנה, יש לו מניות רבות בתוצאות היפות בחודשיים האחרונים, אני יודע שבהפועל חיפה מודעים ליכולת שהציג,  יחד עם זאת אני לא מדבר אתו על העונה הבאה עד שלא נבטיח סופית את ההישארות בליגה".

דובר הפועל חיפה, נועם רגב, מודה שבמועדון האדום עקבו אחר השחקן במהלך העונה. "בסיום העונה הוא חוזר להפועל חיפה", קובע רגב.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות