fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אורט אלון: דוד אטמור יחליף את אורנה פישר בניהול בית הספר

המורים סברו עד כה כי סגניתה אבישג מלחי תחליף אותה בתפקיד, השבוע התבשרו רשמית כי מנהל האזור ברשת אורט יחליף את המנהלת המוערכת היוצאת לשנת שבתון
שבתון. פישר (צילום עצמי)
שבתון. פישר (צילום עצמי)

המנהלת הוותיקה והמוערכת של בית הספר אורט אלון בנצרת עילית, אורנה פישר אריאב, תצא לשנת שבתון בשנת הלימודים הבאה. במסדרונות בית הספר העריכו כי מי שתחליף אותה בתפקיד תהיה סגניתה, אבישג מלחי, אלא שהשבוע הטילה פישר פצצה, כאשר הודיעה לצוות המורים בבית הספר כי מי שיחליף אותה בתפקיד הוא דוד אטמור, מנהל האזור ברשת אורט.

שבתון. פישר (צילום עצמי)
שבתון. פישר (צילום עצמי)

אבישג מלחי תשמש כמנהלת החטיבה העליונה, נעמי אורגד תמשיך כמנהלת חטיבת הביניים, ומעליהם יעמדו אטמור. "עבורו זו צריכה להיות ירידה במעמד, כי הוא שימש עד כה כמנהל האזור", מעריכה מורה בבית הספר.

לדברי המורה, "היינו בשוק כשאורנה הטילה את הפצצה. עד השבוע היינו בטוחים שאבישג תחליף אותה. זה מה שאמרו לנו, זה מה ששידרו לנו". לדברי מורה אחרת, "אבישג הייתה ראויה להחליף את אורנה, רצינו שאחת מתוך בית הספר תחליף אותה, כנראה שברשת אורט חושבים אחרת".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות