fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אופיר חיים מונה למאמן הפועל עפולה, בית"ר ירושלים תשחק בעפולה

עפולה התלוננה בהתאחדות לכדורגל על כך שבית"ר ניהלה משא ומתן עם בני בן זקן, שהיה תחת חוזה. בסופו של דבר הושגה פשרה בין הצדדים
בני בן זקן (צילום חגאג רחאל)
בני בן זקן (צילום חגאג רחאל)

אחרי מרתון של מועמדים שהופרחו לאוויר, הוחתם בסופו של דבר אופיר חיים למאמן הפועל עפולה, במקומו של בני בן זקן שעזב לבית"ר ירושלים.

בני בן זקן (צילום חגאג רחאל)
בני בן זקן (צילום חגאג רחאל)

לחלל האוויר נזרקו בימים האחרונים שמותיהם של אלדד שביט, דני גולן, אייל לחמן (שרק לפני חצי שנה פוטר) ואחרים, אבל בסופו של דבר אופיר חיים היה האיש שקיבל את הג'וב.

יש לציין כי מאחורי המינוי עמד מאבק כוחות בין הנשיא ששי יעקב ליושב ראש דני אסולין, שהיה מי שבסופו של דבר הכריע, לאחר שמינויים קודמים לא נשמעה דעתו.

הפועל עפולה התלוננה בהתאחדות לכדורגל נגד בית"ר ירושלים, שפנתה למאמן שהיה תחת חוזה ולשם כך אף שכרה את שרותיו של עו"ד אייל יפה. בסופו של דבר הגיעו הצדדים להבנות כי בית"ר תגיע במהלך החודשים הקרובים למשחק חגיגי בעפולה.

כמו כן בחודש ינואר תיתן עדיפות להפועל עפולה בהעברת שחקנים, אלא שסעיף זה אינו רלבנטי, שכן לא בטוח ששחקן זה או אחר ירצה להגיע לעפולה, מה גם שאותה הבטחה התקבלה מאשדוד, כאשר ראובן עטר עבר לשם ובסופו של דבר לא הגיע אף שחקן מאשדוד להפועל עפולה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות