fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אוהדי הפועל נצרת עילית להנהלה: החזירו את אמסיס ורועי עטר

יושב ראש חוג האוהדים, שלומי שטיינברג: "אמסיס ורועי עטר הצליחו בנצרת עילית, הם השאירו אותנו בליגה, הם חייבים לחזור לקבוצה". למרות מחאת האוהדים, בצוות המקצועי לא מתלהבים להחזיר את השחקנים ומעדיפים צעירים מושאלים ממכבי חיפה. .
האוהדים אומרים את דברם (צילום יצחק סולומון)
האוהדים אומרים את דברם (צילום יצחק סולומון)

אוהדי הפועל נצרת עילית הניפו שלטים במשחק הגיע בשלישי האחרון בעפולה, וקראו להנהלה להחזיר לקבוצה את החלוצים ג'ורג' אמסיס ורועי עטר, לאור אוזלת רגלה של התקפת הקבוצה שמתקשה להבקיע.

האוהדים אומרים את דברם (צילום יצחק סולומון)
האוהדים אומרים את דברם (צילום יצחק סולומון)

עטר עזב בקיץ להפועל עפולה, שהודרכה אז על ידי אביו, ראובן עטר. מאז עזב ראובן את עפולה לא מצא רועי את מקומו בקבוצה והוא  איבד את מקומו בהרכב. בשנתיים האחרונות התעורר עטר ב"מאני טיים", וכבש שערים מכריעים שהשאירו את נצרת עילית בליגה.

אמסיס עבר בקיץ לעירוני ראשון לציון, אבל גם הוא התקשה להתאקלם, מיעט לשחק ובמאזנו שער ליגה אחד בלבד… נגד נצרת עילית. אמסיס כבש את שער הניצחון לרשת כפר קאסם, במשחק המבחן המכריע בסוף מאי האחרון, משחק שהשאיר את נצרת עילית בלאומית. השבוע הודיעה ראשון לשחקן כי הוא משוחרר, יחד עם "נצרתי" אחר, ירדן כהן.

יושב ראש חוג האוהדים, שלומי שטיינברג: "אמסיס ורועי עטר הצליחו בנצרת עילית, הם השאירו אותנו בליגה, הם חייבים לחזור לקבוצה". למרות מחאת האוהדים, בצוות המקצועי לא מתלהבים להחזיר את השחקנים ומעדיפים צעירים מושאלים ממכבי חיפה. המנהל המקצועי רועי כהן: "אנו מודעים לכ שחסר לנו עוד חלוץ שיכבוש שערים, נעשה כמה שינויים קטנים על מנת לעשות סיבוב שני טוב שיביא אותנו לפלייאוף".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות