fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אהוד בנאי יגשים חלומות לילדי מגדל העמק

בשבוע הבא יתקיים ערב ההתרמה המסורתי 'להגשים חלום של ילד' במסגרתו יופיע הזמר אהוד בנאי וכל ההכנסות קודש להגשמת חלומות ושילוב ילדי העיר בפעילויות וחוגים.
אהוד בנאי-(שחר רצנברג)
אהוד בנאי-(שחר רצנברג)

במגדל העמק יחגגו בשבוע הבא את אירוע ‘להגשים חלום של ילד’ המסורתי. במסגרת התוכנית המתקיימת בכל שנה, מגיעים למגדל העמק אמנים במטרה לגייס כסף לסיוע במימון עלויות החוגים לילדים ממשפחות מעוטות יכולת. לפני כשבע שנים הוקמה קרן "להגשים חלום של ילד" במטרה להקנות 'כנפיים' לילדים לפתח את כישוריהם והיכולות האישיות שלהם אולם הוריהם אינם מסוגלים לממן זאת. מאז הוקמה, הצליחה הקרן לגייס עשרות אלפי שקלים מדי שנה ורק בשנה החולפת נהנו כ-130 ילדים ממלגות שהתאפשרו הודות לתרומות שהתקבלו ואפשרו להם להשתלב בחוגים השונים, לבטא את כשרונם ולממש את הפוטנציאל שלהם בתחומים האהובים עליהם. יש לציין כי הקרן מנוהלת על ידי וועדת ההיגוי המשלבת את נציגי התורמים והמתנ"ס ומלווה על ידי מבקר חיצוני.

אהוד בנאי-(שחר רצנברג)
אהוד בנאי-(שחר רצנברג)

השנה יתקיימו שני אירועים מרכזיים שיכללו את הצגת הילדים "שלמה המלך והדבורה" שיתקיים באולם 'צוותא' במתנ"ס העירוני (31.5, 17:00) והמופע המרכזי של הזמר אהוד בנאי שיעלה ב"היכל התאטרון" (2.6, 21:00) כאשר כל ההכנסות קודש להגשמת חלומות של ילדים ושילובם בפעילויות וחוגים של המתנ"ס העירוני.

מנהלת המתנ"ס אורית זאבי-כהן:” מגדל העמק ידועה בקהילתיות ובערבות ההדדית של תושביה. אני קוראת לתושבי העיר ופרנסיה לפתוח את ליבם וכיסם כדי 'להגשים חלום של ילד' ולהעניק לעשרות ילדים הזדמנות שווה בהעשרה בחוגים ופעילויות שונות. כרטיסים למופעים ניתן להשיג באתר האינטרנט או במזכירות המתנ"ס".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות