fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אבי דנן שקל פרוש מאימון בשל עסקיו הפרטיים

"הוא נקרע בין אהבתו לכדורגל למחויבות לעסק שלו", אומר מקורב למאמן. ההתלבטות של דנן הביאה את אסי גלבוע לגשש אצל אופציות אחרות ובמקביל הופעל עליו מכבש לחצים כדי שימשיך לאמן את הקבוצה. בסופו של דבר מאמצי השכנוע הצליחו ודנן יוביל את הקבוצה גם בעונה הבאה.
אבי דנן (צילום חגאג רחאל)
אבי דנן (צילום חגאג רחאל)

מאמן אסי גלבוע, אבי דנן, התלבט בשבועות האחרונים לגבי עתידו ושקל לפרוש מאימון בשל עסקיו. דנן מנהל חנות בגדים מצליחה במרכז צים סנטר בבית שאן, ועבודתו בכדורגל באה על חשבון העסק הפרטי שלו. "הוא נקרע בין אהבתו לכדורגל למחויבות לעסק שלו", אומר מקורב למאמן הבית שאני.

אבי דנן (צילום חגאג רחאל)
אבי דנן (צילום חגאג רחאל)

ההתלבטות של דנן הביאה את אסי גלבוע לגשש אצל אופציות אחרות ובמקביל הופעל עליו מכבש לחצים כדי שימשיך לאמן את הקבוצה. בסופו של דבר מאמצי השכנוע הצליחו ודנן יוביל את הקבוצה גם בעונה הבאה.

אבי דנן, שחקן בליגה הבכירה בעבר, עבר עונה ראשונה כמאמן ראשי. על הביקורת לפיה נכשל בשל הבטחת ההישארות בליגה רק ברגעים האחרונים של העונה, אומרים מקורביו: "מי שאומר שהוא נכשל לא יודע על מה הוא מדבר. כשהוא הגיע לגלבוע דיברו אתו על דבר אחד בלבד, להישאר בליגה. אנשים שוכחים שהקבוצה הזו הוכנה בכלל לליגה ב' וברגע האחרון הוקפצה לליגה א'".

על פי מקורבי המאמן: "יש לו כימיה נדירה עם יושב הראש אוהד אפרים, הם מכבדים ומעריכים אחד את השני, הוא מעריך ומכבד את ההנהלה ואת המועדון וזו הייתה הסיבה שהחליט להמשיך, למרות שזה לא פשוט עבורו ומצריך ממנו ויתור לא קטן".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות