fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אביב כהן ממגדל העמק הצטרף לאסי גלבוע

כהן: "שמח להגיע לגלבוע, יש כאן קבוצה משפחתית ומהרגע שהגעתי נתנו לי להרגיש בבית. המיקום של אסי גלבוע בטבלה לא ריאלי ואני בטוח שהקבוצה תעלה למעלה".
אביב כהן (צילום קרן אקריש)
אביב כהן (צילום קרן אקריש)

חלוץ הפועל מגדל העמק, אביב כהן, חתם באסי גלבוע ויערוך הופעת בכורה בשורותיה כבר היום (שישי) כשאסי תפגוש את עירוני טבריה במגרשה הביתי.

אביב כהן (צילום קרן אקריש)
אביב כהן (צילום קרן אקריש)

אביב כהן (23) גדל במחלקת הנוער של הפועל נצרת עילית, שם נחשב לשחקן בעל פוטנציאל גדול, אך הוא לא הצליח להשתלב בקבוצה הבוגרת ועזב למגדל העמק, שם הוא מתגורר. כהן סבל מביש מזל, כאשר בעונה שעברה קרע את הרצועה הצולבת ונאלץ להיעדר מהמגרשים כמעט שנה. כשחזר העונה… שבר את ידו.
ברוב המשחקים העונה עלה כמחליף והתקשה לחזור לעצמו. מאמן אסי גלבוע, רפי בוסקילה, שמעריך את היכולות שלו עוד מהתקופה בה אימן אותו במגדל העמק, סבור שכהן יוכל להתאושש ולהוכיח שהוא יודע לשחק כדורגל בקבוצה שלו.
אביב כהן: "אני רוצה לשחק וזו הייתה הסיבה שעזבתי את מגדל העמק. שמח להגיע לגלבוע, יש כאן קבוצה משפחתית ומהרגע שהגעתי נתנו לי להרגיש בבית. המיקום של אסי גלבוע בטבלה לא ריאלי ואני בטוח שהקבוצה תעלה למעלה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות