fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית מוצקין זכתה בפרס החינוך היישובי של משרד החינוך

שר החינוך נפתלי בנט הודיע בתחילת השבוע לראש עיריית קריית מוצקין, חיים צורי, כי העיר זכתה בפרס החינוך היישובי מטעם משרד החינוך לשנת הלימודים תשע"ו. היא תקבל פרס כספי בסך 100 אלף שקלים אשר יושקעו בפרויקט חינוכי בעיר. בפרס זכו עוד חמש רשויות: מ.א באר טוביה, מ.א מטה בנימין, מודיעין ועכו.

חברי ועדת הפרס מטעם משרד החינוך, בראשות המשנה למנכ"לית גילה נגר, סיירו בקריית מוצקין לפני כשלושה חודשים וציינו כי התרשמו עמוקות מהעשייה הערכית-חינוכית-פדגוגית ומן התרומה של המנהיגות החינוכית בעיר ומעורבותה במעשה החינוכי.

צורי מסר: "אין לי מלים לתאר את הגאווה וההתרגשות. אני מבקש להודות לצוותי ההוראה – מורים, מחנכים, גננות וכל עובדי מערכת החינוך. הפרס רק מחזק את הרצון שלנו להמשיך ולהעניק את החינוך הטוב ביותר לדור העתיד".

ממשרד החינוך נמסר כי הרשויות הזוכות הצטיינו בפעילויות ייחודיות: יוזמות ותכניות רשותיות לקידום מעורבות אישית וחברתית, טיפוח אקלים מיטבי לחיזוק החוסן והצמיחה האישית ולקידום סובלנות והכלת האחרקידום תפיסה הוליסטית ורצף חינוכי סביב היממה ובין מגוון מסגרות החינוך. כמו כן הרשויות הללו פעלו לקידום חינוך איכותי בגילים הצעירים, קידום החינוך המדעי, טכנולוגי ומקצועי בדגש על מתמטיקה, וקידום למידה, הוראה ודרכי הערכה להובלה להישגים לימודיים, למימוש עצמי ולמצוינות.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות