fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית אתא: החלו עבודות תשתית בציר הראשי של אזור התעשייה

בימים אלה החלה עיריית קרית אתא, יפה נוף ומשרד התחבורה בביצוע עבודות פיתוח נרחבות ברחוב התעשייה, המהווה ציר תנועה ראשי של כל אזור התעשייה בעיר כולל חיבור לכביש עוקף קריות וצומת ל"ט.

העבודות כוללות שיפוץ נרחב של הכביש לרוחב של כ- 40 מטרים והפיכתו לכביש דו נתיבי ודו מסלולי הכולל הפרדה רחבה לאורך כל הרחוב, הסדרת המדרכות ומעברי החצייה, הטמנת מערכות חשמל, מים וביוב תת קרקעיים, פיתוח נופי נרחב, הסדרת השילוט, התמרור וההכוונה לאזור התעשייה והתקנת מערכת תאורה חדשה.

בנוסף, יבוצעו שינויים גיאומטריים בתוואי הכבישים והמדרכות לרווחת התושבים וכן ייבנו כיכרות תנועה בצומת התעשייה – שלמה בן יוסף , המעפילים- התעשייה וצומת 772 א'- מעפילים,  במטרה לווסת את תנועת כלי הרכב ברחוב, לאפשר גישה נוחה, להסדיר את התנועה בצמתים ולהגביר את הבטיחות. הכיכרות יאפשרו חיבור לכביש 772א' המהווה כניסה לדפו של המטרונית. הצפי לסיום העבודות הוא בעוד כשנתיים בהתאם להתקדמות העבודות. עלות הפרויקט: כ- 50 מיליון שקלים.

העבודות ברחוב מתבצעות בהמשך לעבודות הפיתוח שנעשו בדרך חיפה, כביש 772, כביש 772א' ורחוב הירדן אשר סוגרים למעשה את כל מערך הכבישים המובילים לצומת 772- התעשייה- זבולון (צומת דשנים).

יעקב פרץ, ראש עיריית קרית אתא: "אזור התעשייה הפך בשנים האחרונות לאטרקטיבי הודות לכניסת יזמים ומשקיעים חדשים לאזור כך שהשקעה באזור זה הינה חיונית להמשך פיתוחה של העיר. מערך התשתיות בעיר שינה את פניו מתוך ההנחה כי פיתוח צירי תחבורה ראשיים יביאו לפיתוח העיר והאזור כולו ויהפכו את קרית אתא לזמינה ונגישה, תוך ניצול הפוטנציאל המרבי שלה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות