fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית אתא בפעם השביעית, קרית ביאליק בפעם השישית

משרד הפנים החליט להעניק את פרס הניהול הכספי התקין לשנת 2014-2015 לעיריית קרית אתא, בפעם השביעית ברציפות.

וועדת הפרס קבעה כי עיריית קרית אתא הצטיינה בניהולה התקציבי באופן אחראי ומאוזן, תוך שמירה על יציבות כספית ועמידה בהתחייבות במסגרת התקציב המאושר. הפרס ניתן לאחר בדיקה מעמיקה של  הרשות המקומית  על פי  קריטריונים  שונים: ניהול כספי תקין, ניהול ארגוני תקין, ניהול משאבי האנוש, מערך השירותים שניתן  לתושבים וכן ניהול בתחום התכנון ובנייה.

יעקב פרץ, ראש עיריית קרית אתא: "העירייה מקפידה שנה אחר שנה להגיע לאיזון תקציבי, תוך הגדלה ושיפור מתמיד של השירות הניתן לתושבים. אנו נמשיך לנהל את העירייה באחריות, תוך חתירה מתמדת לשיפור רמת השירותים המוניציפאליים לתושב. "

פרס שר הפנים לניהול כספי תקין יוענק גם לעיריית קריית ביאליק כך הודיעה מנכ"לית משרד הפנים אורנה הוזמן-בכור בשיחה אישית לראש העירייה, אלי דוקורסקי. תעודת ההוקרה על הזכייה תוענק לעירייה זאת השנה השישית ברציפות.
עיריית קריית ביאליק קיבלה את הפרס לאחר שנמצא כי העניקה תמיכות כדין, מסרה עבודות לאחר ביצוע מכרזים כנדרש, העניקה הנחות על פי הקבוע בחוק, לא נמצאו ליקויים במערך השכר והעסקת עובדים, אין גרעון בתקציב השוטף ועוד פרמטרים אחרים המעידים על התנהלותה התקינה. עד בחירתו של אלי דוקורסקי לראשות העיר, לפני שבע שנים, לא קיבלה העירייה את פרס השר לניהול כספי תקין.

ראש העירייה, אלי דוקורסקי: "אני שמח ששנה אחרי שנה אנו זוכים להכרה על התנהלותנו היעילה והתקינה ומקבלים את פרס שר הפנים. אנו מנהלים את העירייה בצנעה ובאחריות תוך חתירה מתמדת לשיפור רמת השירותים המוניציפאליים לתושב. אני מאוד גאה, כי תנופת העשייה והפיתוח האדירה בעירנו נעשית תוך ניהול כספי תקין של העירייה, ניהול תקציב שנתי מאוזן, צמצום הגרעון הנצבר שהותיר לי קודמי והקפדה יתרה על התנהלות נאותה בתחומי המכרזים, ההנחות והתמיכות. תודתי לגזבר העירייה לירן סולומון, לבכירי העירייה, מנהליה ועובדיה, סגני ראש העיר וחברי מועצת העיר על הניהול הכספי התקין ועל העשייה המשותפת".

טקס הענקת הפרס יתקיים במעמד שר הפנים אריה דרעי, מנכ"לית משרד הפנים אורנה הוזמן-בכור ויו"ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס בבנייני האומה בירושלים.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות