fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עשרות אלפי כדורי אקסטזי נתפסו אצל מאמן כושר מהצפון

תושב כרמיאל בן 27 נעצר ושוחרר בערבות הבוקר על ידי בית משפט השלום בחיפה, בחשד שייבא ארצה עשרות אלפי כדורי סטרואידים אנבוליים, האסורים ביבוא, שיווק, הפצה ושימוש.

יחידת הסמים של מכס מרכז איתרה 42 חבילות הממוענות למספר תושבי הצפון (כרמיאל, עכו וחיפה), לרבות מספר חבילות הממוענות לכתובת ביתו של החשוד,  מפתח גוף בעל עסק לאימון אישי והדרכת כושר.
בסך הכל נתפסו על ידי יחידת הסמים של המכס כ-45 אלף יחידות חומרים תרופתיים האסורים ביבוא ממשפחת הסטרואידים האנאבולים, כאשר כל החבילות נשלחו מאותה הכתובת בבולגריה.

אתמול ביצוע חוקרי הסמים של מכס חיפה בשיתוף היחידה לאכיפה פרמצבטית של משרד הבריאות חיפוש בביתם של מספר נמענים מהחבילות שנתפסו.
בביתו של החשוד סוגים שונים של סטרואידים ומזומן בסכום גדול, כמו גם מסמכים הקושרים אותו לחשדות.
בחקירתו הודה בולייבסקי במיוחס לו ואישר כי ביקש ממכרים וחברים כתובות אליהן יוכלו לשלוח את החבילות ולקבל אותן לאחר הגעתן,  דרך בה כבר קיבל בעבר חבילות סטרואידים אותן מכר ברווח.

לפני שנתיים נעצר אביו של החשוד, תושב כרמיאל אף הוא,‏ כאשר ניסה להבריח דרך נתב"ג 18 אלף סטרואידים אנבוליים מזוייפים אותם הביא ממולדובה שבטיסה ממנה נחת.

ההברחה סוכלה על ידי בודקי מכס נתב"ג ובחקירה שנערכה לו, טען כי הכדורים הומלצו  על ידי מדריך הכושר שלו לבניית שרירים ופיתוח הגוף וכי מטרת הנסיעה הייתה למכור שם בית, אך למרות שטס לארבעה ימים, במטענו נמצאו הכדורים בלבד ללא שום כבודה נוספת.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות