fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כתב אישום הוגש נגד שודד סניף הדואר ברחוב בן עמי בעכו

פרקליטות מחוז חיפה- פלילי הגישה היום לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד איתן גד בן 49 ,תושב נהריה בגין ניסיון שוד ועבירות בנשק (החזקה ונשיאה).
מעובדות כתב האישום שהוגש באמצעות עו"ד רינת לוי, עולה כי לפני שבועיים, סמוך לשעה 20:00, הגיע הנאשם לסניף הדואר ברחוב בן עמי 49, עכו, כשהוא חובש קסדה לראשו, בידו אקדח דמה ותיק שבו שני אקדחים – אקדח חצי אוטומטי סטאר, קליבר 9 מ"מ בצבע שחור ; אקדח חצי אוטומט סי-זד, קליבר 9 מ"מ בצבע כסף, בנוסף זוג אזיקי ידיים; 19 אזיקונים; מספריים; צבת; מיכל קטן של גז מדמיע; פנס; כובע גרב; כובע קסקט; חולצה; כפפות גומי בצבע שחור ומסיכת פנים בדמות "גורילה". במטרה לשדוד כסף מהדואר.
הנאשם פנה אל הפקידה בסניף , אמר לה "זה שוד", הניף את אקדח הדמה לעבר צווארה, והורה לה לנעול את הדלת.
מנהלת הסניף, אשר שוחחה אותה עת בפלאפון עם אחותה, הבחינה במתרחש וביקשה מאחותה שתזעיק משטרה, ויצאה מהחדר המנהלת . הנאשם צעק לעבר המנהלת כי "זה שוד", והורה לה להיכנס לחדר, תוך שהוא מכוון אליה את האקדחים.

הנאשם נכנס לחדר יחד עם הפקידה והמנהלת, כשכל אותה העת הוא מכוון לעברן שני אקדחים שאחז בידיו. בחדר, דרש הנאשם מהמנהלת לפתוח את הכספת. המנהלת סירבה וטענה בפני הנאשם כי בשעה 20:00 הכספת ננעלת. בתגובה, אמר הנאשם למנהלת כי ידוע לו שלאחר 10 דקות השהיה הכספת נפתחת, ושב והורה לה לפתוח את הכספת, תוך שהוא מניף באיום את אחד האקדחים לעבר החזה שלה.

המנהלת חזרה ואמרה לנאשם כי הכספת לא תפתח, ואז אמר הנאשם למנהלת "את כנראה לא מבינה מה קורה כאן, לא יודעת מה יש כאן בתיק", פתח את תיקו והוציא מתוכו את האקדח הכסוף. הפקידה ניסתה להרגיע את הנאשם, אולם הנאשם המשיך לצעוק לעברן "אתן מעצבנות אותי אני אהרוג אתכן ואתאבד".

בהמשך כאשר הבחינה המנהלת בשוטרים היא סימנה להם לבוא מהדלת האחורית, ושתיהן רצו לעבר הדלת האחורית. הנאשם רדף אחר השתיים, אולם המנהלת והפקידה הצליחו לצאת מהדלת האחורית, שם פגשו בשוטרים.

הנאשם, שהבחין בשוטרים, נעל את הדלת האחורית והתבצר בדואר, כשהוא אוחז בשני אקדחים בידיו ומאיים להתאבד. לבסוף, כעבור כשעתיים, הסגיר הנאשם את עצמו לידי השוטרים. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לעצור את הנאשם עד לתום ההלכים המשפטיים נגדו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות