fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כנס דיור לצעירים בקרית ביאליק

לראשונה בצפון התקיים כנס דיור לצעירים ביוזמת מרכז צעירים קריית ביאליק,  המכוון כל כולו לקהילת הצעירים באזור. מטרת הכנס היתה בראש ובראשונה להעלות את נושא הדיור לצעירים על סדר היום תוך הצגת סוגיות כלכליות וחברתיות ומתן פתרונות.

בפאנל נכחו אנשי המקצוע: ח"כ רועי פולקמן, הממונה על נושא הדיור והקשר בין מנהל התכנון למשרד השיכון, רם גפן, חוקר שכונות מאתר מדלן, יובל קליין, שמאי מקרקעין וסמנכ"ל הבית האקדמאי מטעם התאחדות הסטודנטים, עופר סורסקי, יועץ משכנתאות וטדי נויבירט, כלכלן ראשי בקבוצת מחאת הדיור "יחד נוריד את מחירי הדיור".

כנס דיור לצעירים. צילום: דוברות העירייה
כנס דיור לצעירים. צילום: דוברות העירייה

כ- 150 צעירים והוריהם, תושבי העיר קריית ביאליק והאזור הגיעו לשמוע ולהשמיע, אך בעיקר ללמוד את הנושא מהטובים ביותר. ראש העירייה, אלי דוקורסקי, שהשתתף אף הוא בפאנל, ענה על שאלות הקהל ופירט את כיווני התפתחות העיר בשנים הקרובות כולל תנופת הבנייה, הקמת שכונות חדשות  ומחיר למשתכן אשר מיושם בשכונת "נאות אפק" המוקמת בימים אלו בצדה המזרחי של קריית ביאליק בסמוך לשכונת אפק וצור שלום. הכנס אורגן על ידי מרכז הצעירים בעיר והועבר בשידור ישיר באתר הפייסבוק של המרכז.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות