fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עפולה: הסכם קיבוצי גם לעובדי המכבסה

250 עובדי מכבסת תל-בר בעפולה ייהנו מתוספות שכר של עד 3% מדי שנה, תוספת ותק, מענק התמדה ועוד. יו"ר מרחב העמקים בהסתדרות, זאב ליברמן, בירך על ההסכם "המיטיב עם העובדים לאור עבודתם המאומצת והמסורה"  

ההסתדרות במרחב העמקים בראשות יו"ר המרחב זאב ליברמן, הסתדרות עובדי הטקסטיל בישראל וועד עובדי חברת תל-בר – תעשיות למוסדות בריאות, חתמו על הסכם קיבוצי חדש המסדיר את תנאי ההעסקה והשכר של 250 עובדי מכבסת תל-בר בעפולה לתקופה של 4 שנים. ההסכם מיטיב עם העובדים ומבטיח להם תוספות שכר מדי שנה, באופן שמביא לידי ביטוי את עבודתם המאומצת והמסורה.

במסגרת ההסכם העובדים יקבלו תוספות שכר בשיעור של 2%-3% בכל אחת משנות ההסכם, וזאת בנוסף לתוספת של אחוז אחד בגין ותק. סעיף נוסף בהסכם מבטיח כי מענק ההתמדה הנהוג בחברה יחול לראשונה גם על עובדים המוצבים במחסני הכביסה בבתי החולים. כמו כן הוגדל גובה השי שתחלק החברה לגמלאיה.

חברת תל-בר הנה חברה בבעלות שרותי בריאות כללית המספקת שירותים למוסדות הבריאות בישראל. החברה מספקת שירותי כביסה, גיהוץ, הכנה ועיקור של חבילות סטריליות, מספקת חומרי חבישה חד-פעמיים לבתי חולים, מנהלת ומתפעלת מחסנים בבתי חולים ומספקת שרותי ארכיון וגניזה.

יו"ר מרחב העמקים, זאב ליברמן: "אני מודה לוועד העובדים בראשות מוריס גבאי על נחישותו ועמידתו האיתנה בהבאת ההסכם לידי סיומו, ובנוסף להנהלת תל-בר שניהלה את המו"מ באופן הוגן ונאותה להיטיב את תנאי השכר של העובדים. תודתי נתונה גם ליו"ר הסתדרות הטקסטיל שלום שינדלר וממלא מקומו שלמה פלור שסייעו לגיבוש ההסכם, וכן למזכיר האיגוד המקצועי ראובן דוד".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות