fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

DECATHLON מגיעה למרכז ביג קריות

דקטלון ביג קריות. צילום: יחצ
דקטלון ביג קריות. צילום: יחצ

ענקית הספורט  DECATHLON הצרפתית, פתחה את החנות השנייה שלה בישראל במרכז ביג קריות. החנות החדשה משתרעת על שטח של כ- 3000 מ"ר ותכלול בנוסף למחלקות הספורט גם אזורים חוויתים להתנסות במוצרים.

Decathlon  שהינה חברה בינלאומית לפיתוח, ייצור, מכירה ושיווק של מוצרי ספורט ופנאי פתחה את החנות ביום שלישי השבוע והיא מציעה מבחר מחלקות בתחומי הספורט השונים ומגוון רחב של מוצרי ספורט ייחודיים וטכנולוגיים, עם דגש על  מותגים פרטיים שיציעו לקהל הישראלי את כל מוצרי הספורט תחת קורת גג אחת במחירים נגישים ומותאמים שיהפכו את ההנאה מהספורט לנגישה יותר לקהל הרחב. Decathlon פתחה את הסניף הראשון בישראל בספטמבר 2017, בראשון לציון והפכה את ישראל למדינה ה-34 של הרשת.

DECATHLON נוסדה בצרפת בשנת 1976, ופועלת כיום ב -42 מדינות ברחבי העולם כאשר כל 85 אלף עובדי החברה חולקים את תרבותה הייחודית שמשקפת את הערכים המרכזיים של החברה-חיוניות, הוגנות, אחריות ומעורבות. DECATHLON החליטה על כניסה לישראל, כחלק ממהלך אסטרטגי להתרחב בשווקים חדשים ברחבי העולם. האסטרטגיה של החברה מתבססת על חוויית לקוח ועל ייחוד מוצריה פונה לספורטאים מתחילים כמו גם לחובבים ולמשפחות במגוון רחב של מוצרים בלעדיים, כשהמטרה היא להפוך את ההנאה מהספורט לנגישה יותר ולנפוצה יותר, באמצעות ריכוז כל ענפי הספורט תחת קורת גג אחת,  בהם גאדג'טים חדשניים למוצרי ספורט קיימים, ביגוד מקצועי ואופנתי וגם מוצרים סטנדרטים במחירים אטרקטיביים.

החברה מציגה תפישה ערכית שמטרתה הפיכת הספורט זמין ונגיש לקהלים מגוונים, זאת באמצעות מותגי החברה הבלעדיים שהינם פרי פיתוח בלעדי נבחנים על ידי ספורטאים מקצועיים בהיבט הפונקציונלי וברמת החומר. בלעדיות מוצריה ויישום איכות החומר והמוצר מאפשרים לרשת  ליהנות מזה עשרות שנים ממעמדה המוביל בתחום ולזכות בפרסים בינלאומיים באיכות מוצרים, שירות וחדשנות.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות