fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אחרי 30 שנים פורש שרון סויסה מכדורגל פעיל

ימשיך לשמש כיושב ראש מכבי נצרת עילית מליגה ג'. פורש שבוע אחרי שאחיו אילן הודיע על פרישה. "לא תכננו את זה, יצא במקרה. אני חושב על זה כבר הרבה זמן", הוא מסביר
נפרדים משרון (צילום אבי רביבו, בסט בול)
נפרדים משרון (צילום אבי רביבו, בסט בול)

שבוע אחרי שאילן סויסה הוותיק הודיע על פרישה ממשחק פעיל בגיל 41, הודיע השבוע גם אחיו הצעיר, שרון סויסה, בן 38, שחקן מכבי נצרת עילית מליגה ג׳, על פרישתו ממשחק פעיל. המשחק השבוע נגד בית״ר עפולה, היה משחקו האחרון בקריירה כשחקן פעיל. במשחק עצמו ניצחו העפולאים 2-3 כשסוסיה כבש את שני השערים לזכות נצרת עילית.

סויסה, שהחל לשחק בגיל 8 תחת הדרכת אבי צימברג ומאיר זנו, יתרכז מעתה בתפקידו כיושב ראש הקבוצה וינסה להוביל אותה לליגה ב״, משימה בה כשלה בשנים האחרונות.

שרון סויסה גדל במחלקת הנוער בהפועל נצרת עילית, שם שיחק עד הבוגרים. משם עבר לריינה עם עובד גרינפלד, לאסי גלבוע, הפועל כפר כנא וקריית אתא.

-שרון, מה היה הרגע הגדול שלך ככדורגלן?

״הרגע הכי שמח שלי היה העלייה עם הנוער של הפועל נצרת עילית. אני חושב שזה השנתון הכי טוב שהיה במחלקה, עם עובד גרינפלד בתור מאמן״.

נפרדים משרון (צילום אבי רביבו, בסט בול)
נפרדים משרון (צילום אבי רביבו, בסט בול)

– ומה היה הרגע הכי מאכזב?

הרגע הכי עצוב בקריירה שלי היה שהפועל נצרת עילית טרפדו לי מעבר למכבי עכו מהליגה הארצית, אז הליגה השנייה, בתקופה שיואב לוי היה מאמן וחיים אזולאי יושב הראש. ברוך אופיר רצה אותי והם ביקשו הרבה כסף למרות שהייתי שחקן נוער שבחיים לא שיחק בקבוצה הבוגרת. אז החלטתי שאני עוזב את נצרת עילית, התעקשתי לעבור לריינה ומאז לא חזרתי להפועל״.

– את כל הקריירה עשית בליגות הנמוכות. אין הרגשת פספוס על כך שלא התקדמת לליגות הגבוהות?

"ברור שהיה לי חלום כמו לכולם. הייתי אחד שמשקיע ועובד קשה, אבל אחרי שבהפועל נצרת עילית טרפדו לי מעבר למכבי עכו, התחלתי לשחק בליגות הנמוכות והבנתי שאני צריך לעשות בחירה: להמשיך את החלום או לחפש עבודה, להתפרנס ולהשאיר את הכדורגל בתור ותחביב וזה מה שעשיתי. כל הקריירה שלי הייתה נטו מאהבה ובחיים לא שיחקתי בשביל כסף".

– יש זכות קיום לקבוצה כמו מכבי נצרת עילית?

״אני חושב שהקיום של מכבי טוב לכולם. זו מסגרת טובה לחבר׳ה שבאים ליהנות מאהבה לכדורגל נטו. לא אשקר שבמתכונת הנוכחית, קשה מאוד לרוץ להביא כסף מתורמים ולהוציא כסף מהבית כבר 4 שנים. אני מקווה שיהיה לזה סוף והעירייה תתחיל לעזור לנו״.

– אתה מודיע על פרישה שבוע אחריך אח שלך. תיאמתם את הפרישה?

״לא תכננו את זה, יצא במקרה. אני חושב על זה כבר הרבה זמן, עד שקיבלתי את ההחלטה הסופית לתלות את הנעליים״.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות