fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדוריד: ניצחון גדול למוצקין במשחק העונה

עונה שלמה חיכתה קבוצת הכדוריד של מכבי קרית מוצקין לניצחון ביתי בהיכל גושן, היום זה הגיע עם "התפוצצות" בניצחון ענק על הפועל פתח תקווה 27:36 במשחק העונה. הניצחון שיפר מאוד את סיכויי הקבוצה להינצל מירידה אוטומטית לליגה השנייה, אבל יש עוד פלייאוף ומשחקי מבחן
מודים לקהל בתום המשחק (צילום: איסר רביץ)
מודים לקהל בתום המשחק (צילום: איסר רביץ)

רגע של נחת היה היום לקבוצת הכדוריד של מכבי קרית מוצקין, שחווה עונה טראומטית, כמותה לא זוכרים במועדון. הקבוצה לא ניצחה העונה באולמה הביתי. זה דבר שלא קרה מעולם. היכל גושן תמיד היה אימת הקבוצות היריבות, העונה הקבוצות האורחות עשו חיים קלים במוצקין. היום נשבר הקרח, אולי בגלל שהיו"ר המסור של המועדון פיני לייבוביץ' החליף באמצע השבוע ארבע מזוזות בהיכל גושן. לטענתו שלוש מהן היו פגומות והוא מאמין שזה עזר. מוצקין ניצחה, לא סתם ניצחה, "התפוצצה" במשחק הכי חשוב שלה העונה מול הפועל פתח תקווה בתוצאה 27:36.

מי שלא מאמין במזוזות ובמזלות יאמר שהחזרה של שלושת הפצועים, שלא שיחקו בחודשים האחרונים, הייתה קריטית והיא בעיקר גרמה לניצחון הגדול. הקיצוני ברק עמר שנעדר כחודשיים וחצי חזר בגדול והיה למעשה כוכב המשחק. עמר כבש 8 שערים. הזר דושקו טריפונויץ', שנעדר קרוב לחודשיים חזר מפציעה ברגל וכבש 5 שערים, והקיצוני אריה אוחיון, שנעדר בחודש האחרון חזר גם כן וכבש 2 שערים. תחברו את כמות השערים שכבשו השלושה ותגיעו ל-15, מתוך 36. הרי לכם נתון מקצועי שמסביר את השיפור העצום של הקבוצה היום.

היו"ר והשחקן המצטיין במשחק. פיני לייבוביץ' וברק עמר צילומים: איסר רביץ
היו"ר והשחקן המצטיין במשחק. פיני לייבוביץ' וברק עמר צילומים: איסר רביץ

 

מודים לקהל בתום המשחק (צילום: איסר רביץ)
מודים לקהל בתום המשחק (צילום: איסר רביץ)

עם זאת חובה לציין כי כל שחקני הקבוצה ראיים למחמאות, כולם נלחמו, נתנו 100 אחוז מעצמם וכולם היו שותפים לניצחון הגדול. האורחים הפתיעו בפתיחה והגיעו ליתרון שיא 5:7 בדקה העשירית. מאותו רגע חניכיו של מילאן סטאניץ' לקחו את המושכות והובילו – 12:16 בתום המחצית הראשונה, 21:30 בדקה ה-48 ובסיום 27:36.

חשוב להדגיש שניצחון הזה עדיין לא הבטיח למוצקין עוד עונה בליגת העל, אבל הוא הרחיק אותה מהמקום האחרון, שממנו יורדים ליגה באופן אוטומטי בסוף הפלייאוף. נותרו עוד שלושה משחקים לסיום העונה הסדירה, ואחר כך עוד שלושה משחקי פלייאוף. אם מוצקין לא תסיים במקום האחרון יישארו לה עוד שני משחקי מבחן מול קבוצה מהליגה הארצית. הדרך עוד ארוכה וקשה, אבל הניצחון היום נתן הרבה ביטחון ואמונה שהקבוצה תישאר בליגת העל.

כבשו למוצקין: ברק עמר 8, איגור ראדוייביץ' וסרגיי נוסקוב 7 כ"א, דושקו טריפונוביץ' 5, איתי גושן 4, מתן בלטיטר ואריה אוחיון 2 כ"א וליאב משה 1.

בשישי הבא תצא מוצקין למשחק חוץ נגד הפועל רמת גן.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות