fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

40 דירות נמכרו בפרויקט חלומות פארק חדרה

שכונת הפארק בחדרה (צילום: יח"צ)
שכונת הפארק בחדרה

 

חברת שיכון ובינוי נדל"ן מדווחת כי מכרה 40 דירות בפרויקט חלומות פארק חדרה במסגרת מכירה לקבוצת רוכשים שאורגנה על ידי אנגל שביט. מדובר בשיא מכירות בתקופה זו  לעומת פרויקטים אחרים באזור, בין היתר בשל שיטת המכירה שבוצעה בהצטרפות רוכשים לקהילה העירונית שנפתחה בקבוצה בפייסבוק.נמכרו במבצע 40 דירות תמורת 53 מיליון שקלים .מרביתן דירות 4 חדרים.

מדובר בקבוצה העשירית שנוהלה על ידי חברת אנגל שביט לאחר שקבוצות קודמות הסתיימו בהצלחה רבה בראש העין, באר יעקב, רחובות ובמספר מקומות נוספים ברחבי הארץ.

הקמת קהילת הרוכשים של אנגל שביט בחדרה נבעה מהביקושים הגבוהים הקיימים לאחרונה להתגורר בעיר ובפרט בשכונת הפארק המתוכננת בחלקה המזרחי של העיר ובנויה כולה סביב פארק ירוק שעתיד להשתרע על פני עשרות דונמים ויהווה אחד מעוגני המשיכה החזקים והמובילים בעיר בשנים הקרובות.

פרויקט חלומות פארק חדרה של חברת שיכון ובינוי נדל"ן ממקום במרכז שכונת הפארק בחדרה  שנחשבת כיום לשכונה המבטיחה ביותר בעיר חדרה, שבמרכזה עתיד לקום פארק ירוק גדול מימדים ושטחים ציבוריים נרחבים. השכונה תכלול אלפי  יחידות דיור (ביניהם קוטג'ים דו משפחתיים, דירות גן, בניה רוויה של 7-5 קומות ומגדלים בני כ –  18 קומות שישתרעו על שטח של כ- 300 דונמים וישכנו לצידם של מרכז מסחרי, בית ספר ומבנים קהילתיים שונים. כל אלה יבטיחו לתושבי השכונה שירותי חינוך, קהילה ורווחה מובילים באיכותם.

הפרויקט חלומות פארק חדרה של שיכון ובינוי נדל"ן יכלול כ- 1200 יחידות דיור במגוון גדלים – דירות בנות 4,5 חדרים, דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים.

"ההנחה הממוצעת לרכישת דירה באזור באמצעות הקהילה יכולה להגיע ל- 170 אלף שקל לעסקה, תלוי בגודל הדירה", ציין אור שביט מבעלי חברת אנגל-שביט. "ההנחה מתבטאת בחסכון של כ-100 אלף שקל ברכישת הדירה עצמה, ולאחר מכן החברה מלווה את הרוכשים לאורך תקופת הבנייה ועד האכלוס, באיתור משותף של נותני שירות והספקים הטובים ביותר לדירה, מה שמתבטא בחסכון של עשרות אלפי שקלים נוספים על תחומים נוספים כגון ייעוץ משכנתה, רכישת מטבח, כלים סניטריים לדירה ועוד", ציין שביט.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות