fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השר להגנת הסביבה בביקור בקרית ביאליק: נלחמים במפגעי הריח

ביקור עבודה בקרית ביאליק, זאב אלקין. צילום: דוברות העירייה
ביקור עבודה בקרית ביאליק, זאב אלקין. צילום: דוברות העירייה

שריפות פיראטיות בשטחים פתוחים ומפגעי ריח עמדו במרכז הפגישה בין השר להגנת הסביבה, ח"כ זאב אלקין וראש עיריית קרית ביאליק, אלי דוקורסקי.

אלקין, הגיע לביקור עבודה בקרית ביאליק והתארח בלשכתו של דוקורסקי. במרכז הפגישה עמד הנושא שמטריד כבר תקופה ארוכה את תושבי העיר: ריחות שריפה המציפים את האזור. מדובר בשריפות פיראטיות של פסולת ואשפה בשטחים פתוחים מסביב לקרית ביאליק, אשר גורמות למפגעי ריח לתושבים. דוקורסקי ציין בדבריו את סבלם היום יומי של תושבי העיר כתוצאה מהשריפות, את מספרן הרב של התלונות המגיעות למוקד העירוני. ראש העיר ביקש לתגבר את מערכת האכיפה כדי להביא לסיום התופעה: "השריפות הן פשוט טרור סביבתי שלא יכול להימשך עוד".

אלקין התייחס לנושא השריפות בשטחים פתוחים ומטרדי הריח: "כבר בקרוב תופעל יחידה ארצית ייעודית לטיפול בנושא זה ויוקצו פקחים ייעודיים למחוז חיפה וצפון", אמר. מדובר בחמישה תקנים נוספים שיוקצו למלחמה בתופעה במחוזות חיפה והצפון. במהלך הפגישה, השר אלקין עדכן את ראש העיר כי בכוונת המשרד להעביר תמיכה כספית בשווי עשרות מיליוני שקלים לטובת פרויקטים אזוריים סביבתיים וטיפול בפסולת באשכול הקריות, וכן באשכולות נוספים שהוקמו.

השר להגנת הסביבה, ח"כ זאב אלקין: "כפי שהבטחתי בביקורי הקודם, העברנו החלטת ממשלה המתקצבת פעולות משמעותיות להפחתת זיהום האוויר בקריות שכוללת שיתוף רכב חשמלי, הקמת אזור מופחת זיהום אוויר, רכישת משאיות זבל המונעות על ידי גז טבעי ועוד". דוקורסקי הוסיף: "אני משוכנע כי כדי לחסל את המטרד יש לפעול בכל הכח ובכל האמצעים העומדים לרשות המשרד".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות