fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

15 שנות מאסר לצעיר שניסה לרצוח את זוגתו בנהריה

זירת הרצח (צילום: שלומי גבאי)
זירת רצח (צילום: שלומי גבאי)

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר עונש מאסר  של 15 שנה על תושב נהריה ויקטור קופילוב, בן 29,  שניסה לרצוח את זוגתו ותקף אותה בנסיבות מחמירות. בגזר הדין נכתב כי  בשני מקרים שונים הנאשם תקף את זוגתו. במקרה הראשון חנק את זוגתו, הטיח את ראשה על הרצפה, נשך אותה וגרם לה לחבלות על הגב והמצח.

במקרה אחר באוגוסט 2015, הנאשם קבע עם המתלוננת פגישה בספסל ציבורי בנהריה בדחיפות, לקח את הטלפון האישי שלה ודקר אותה אותה עם סכין, שיסף את גרונה במטרה להמיתה והותיר אותה מדממת ולא הציל את חייה.  המתלוננת הצליחה לגרור את עצמה לכביש  ואותרה על ידי עובר אורח כשעה לאחר מכן. הנאשם דקר את זוגתו עשר דקירות בגב, בבטן, במותן, בחזה. המתלוננת סבלה מקריסה של ריאותיה, דימום בבטן, פגיעה בעורקים וקרעים בכבד.
הפרקליטות ציינה  כי מעשיו של הנאשם היו אכזריים ברף הגבוה אשר יבואו לידי ביטוי במאסר ממושך.  מנגד הנאשם כפר במיוחד לו.  פרקליטו אמר כי הנאשם בן 27, ללא עבר פלילי, היה לוחם ביחידה קרבית.  בית המשפט פסק פיצויים למתלוננת בסכום של 50 אלף שקלים. סגן נשיא בית המשפט השופט אברהם אליקים גזר על הנאשם 15 שנות מאסר ואמר כי שאלת השיקום של הנאשם אינה עומדת על הפרק על אף עברו הנורמטיבי. עוד נגזר עליו 12 וחצי חודשי מאסר על תנאי לשלוש שנים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות