fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצרת עילית:11 דירות על כל 1000 תושבים

"נכון, אין בנייה למגורים בנצרת עילית" מודה גורם בעירייה, "אסור לשכוח שרונן בקושי חודשיים בתפקיד, הוא מוציא בימים אלו תכניות מהבוידעם, בשביל זה בדיוק הגיע השבוע שר הבינוי לנצרת עילית. זה לא אומר שבשבוע הבא יתחילו הדחפורים לעבוד, זה תהליך שלוקח זמן
אחד הפרויקטים היחידים. סלקטד (צילום יצחק סולומון)
אחד הפרויקטים היחידים. סלקטד (צילום יצחק סולומון)

11 דירות חדשות בלבד נבנות בעיר נצרת עילית על כל 1000 תושבים המתגוררים בעיר, כך עולה מנתוני "מדד המנופים", אותו עורך מרכז הבניה הישראלי עולה כי בעפולה נבנות כיום 46.1 דירות לכל 1000 תושבים. לשם השוואה בישראל כולה נבנות 12.1 דירות לכל 1000 תושבים.

עוד עולה מהנתונים כי עפולה ממוקמת במקום ה-6 ברשימת היישובים שהכי צומחים בישראל מבחינת קצב הבנייה (46.1 דירות חדשות על כל 1000 תושבים). חריש ממוקמת במקום הראשון ולאחר מכן ראש העין, באר יעקב, גני תקווה, טירת הכרמל וכאמור עפולה.

מדד המנופים מחלק את כמות הדירות הנמצאות בשלבים שונים של בנייה בכל עיר למספר התושבים על פי נתוני משרד הפנים. המטרה של המדד היא לבדוק האם קצב הבנייה בכל עיר יכול לספק את הביקושים ולאפשר לעיר להמשיך ולהתפתח.

אחד הפרויקטים היחידים. סלקטד (צילום יצחק סולומון)
אחד הפרויקטים היחידים. סלקטד (צילום יצחק סולומון)

"נכון, אין בנייה למגורים בנצרת עילית" מודה גורם בעירייה, "אסור לשכוח שרונן בקושי חודשיים בתפקיד, הוא מוציא בימים אלו תכניות מהבוידעם, בשביל זה בדיוק הגיע השבוע שר הבינוי לנצרת עילית. זה לא אומר שבשבוע הבא יתחילו הדחפורים לעבוד, זה תהליך שלוקח זמן", מסביר הגורם.

אותו גורם הוסיף ואמר כי "אסור לשכוח שרוב הקרקעות בעפולה הן בבעלות פרטית לעומת נצרת עילית, כאן האדמות הן אדמות מינהל. אסור לשכוח שהעלויות לפיתוח בנצרת עילית גבוהות פי כמה וכמה משום שהעיר בנויה על הר. זו הסיבה שהדיור בנצרת עילית יותר יקר מאשר בעפולה"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות