fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תפרגני

למה מירי רגב מתנגדת למינויה של ציפי לבני לתפקיד באו"ם?.
ציפי לבני צילום: U.S. Department of State

לציפי לבני יש הרבה שעות של פעילות דיפלומטית בעולם. היא מוכרת באירופה ובארצות הברית ומוערכת שם הרבה יותר מאשר בארץ. חלק מהמצב הזה נעוץ בעובדה שלבני העזה לעבור את הגדר, לעזוב את משנת הליכוד ותפיסת "ארץ ישראל כולה שלנו", והבינה שהפתרון נעוץ בפשרה טריטוריאלית.

עכשיו רוצים להציע לה תפקיד באו"ם, תפקיד חשוב שישדרג אותה וגם יעשה טוב למדינת ישראל ולאוהביה. והנה, פתאום, בישיבת ממשלה שדנה בנושא, השרה מירי רגב מתנגדת לרעיון של הגברת לבני כדמות בינלאומית. אולי עניין של קנאת נשים, צרות עין ואולי פחד מפני צמיחתה של לבני והפיכתה לאושיה בינלאומית, דבר שיכול לעזור לה, בבוא היום, לזכות גם באמון הציבור בארץ.

ציפי לבני צילום: U.S. Department of State
מירי רגב צילום: אתר הכנסת
מירי רגב צילום: אתר הכנסת

יש אנשים שלא רוצים לתת לאחרים לגדול בסביבתם. אני בטוח שלא העניין האידיאולוגי מדאיג את הגברת רגב, אלא הידיעה שללכת נגד לבני, נגד גורם מתון, יביא ללבני הרבה רייטינג ונקודות זכות בקרב בוחריה. לבני עבור רגב היא כמו הסודנים בדרום תל אביב, משהו שתמיד כדאי להתנפל עליו, כדי לקבל עוד דחיפה בפריימריז. ואגב, יש כאלו שחושבים שרגב יכולה במפתיע, או שלא, לזכות במינוי של הליכוד, אם וכאשר נתניהו ייאלץ  לפרוש. בכל מקרה, אני בעד שלבני תייצג את ישראל ואת עצמה בעולם הגדול. זה הישג בימים שלא מרבים לפרגן ללבני בפרט ולישראל במיוחד.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות