fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תמיכה מקיר לקיר בהגר פרי יגור לקראת סיבוב הבחירות השני בפרדס חנה

אייל כגן, יואב קעטבי ואפרים מעודה הביעו את תמיכתם בפרי יגור לקראת הסיבוב השני נגד ראש המועצה אלדד בר כוכבא
מאחדים שורות עם פרי יגור. מימין: אפרים מעודה, אייל גן, הגר פרי יגור ויואב קעטבי (צילום: צופית דמרי)
מאחדים שורות עם פרי יגור. מימין: אפרים מעודה, אייל גן, הגר פרי יגור ויואב קעטבי (צילום: צופית דמרי)

חברי המועצה הוותיקים יואב קעטבי ואפרים מעודה וחבר המועצה הטרי אייל כגן הצטרפו השבוע להגר פרי יגור במרוץ לראשות המושבה, לקראת הסיבוב השני לבחירות בו תתמודד מול ראש המועצה המכהן, עו"ד אלדד בר כוכבא, שייערך ביום שלישי בשבוע הבא, 13.11. השלושה נפגשו עם פרי יגור והצהירו על תמיכתם בה במירוץ לראשות.

אייל כגן, שהתמודד לראשות בסיבוב הראשון בראש סיעת "טוב במושבה" שהכניסה שני חברי מועצה למליאה, אמר: ״אנו עדים היום לאיחוד היסטורי של ארבעה אנשים שרואים אך ורק את טובת המושבה. יש היום רוחות של שינוי אמיתי שמבקשות להגיע למקום אחר. במסגרת ההליכה בגוש אחד חשוב לנו לבטא כלפי הציבור מסר ברור של אחדות וחיבור. ביחד ננצח״.

מימין: אפרים מעודה, אייל גן, הגר פרי יגור ויואב קעטבי (צילום: צופית דמרי)
מימין: אפרים מעודה, אייל גן, הגר פרי יגור ויואב קעטבי (צילום: צופית דמרי)

יואב קעטבי, שהתמודד לראשות בסיבוב הראשון ונבחר שוב כחבר מועצה: ״סיעת הליכוד בראשותי החליטה להצטרף להגר פרי יגור. אנחנו מאמינים ביכולות ובכישורים של הגר. אנחנו משלבים חדשנות עם ניסיון, ביחד ננצח את הבחירות״.

אפרים מעודה, שנבחר שוב כחבר מועצה: ״כמי שמכהן זו קדנציה חמישית, אני מזהה בהגר פרי יגור את הכישורים להוביל את פרדס חנה כרכור לעתיד טוב יותר. הגר מעריכה מאוד את הדת והמסורת ותשמור על הסטטוס קוו במושבה״.

הגר פרי יגור אמרה: ״היום הכרענו את הבחירות בפרדס חנה כרכור, כאשר מרבית המתמודדים חברו אלינו. פרדס חנה כרכור רוצה שינוי ואנרגיה חדשה, וביחד עם השותפים שלנו אנחנו נעשה את זה. יש כאן שיתוף פעולה בין מנהיגים וקהילות שהמושבה זאת נשמתם וטובת התושבים מובילה אותם. אנחנו מתחילים דרך חדש ביחד. הביחד שלנו ינצח״.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות