fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תלמידים מנהריה מתקשים לגייס תקציב למשלחת לאוסטרליה

חולמים לעזור לעולם. בסון ודרוקר צילום פרטי
חולמים לעזור לעולם. בסון ודרוקר צילום פרטי

 יותם בסון וזיו דרוקר תלמידי כיתה י"ב בבית הספר למדעים ואומנויות בנהריה במגמת דיפלומטיה נבחרו לייצג לראשונה לראשונה את מדינת ישראל  בתחרות דיפלומטיה לנוער שתיערך באוסטרליה.

מורתם מיכל לזר הגישה אותם לתחרות והשניים נבחרו מכל תלמידי בית הספר בארץ. רק שעננה מרחפת על נסיעתם. השניים צריכים לגייס סכום של 3000 דולר כל אחד למסע באוסטרליה יחד עם דמי השהות  וזאת עד לשבוע הבא.   גם לזר הייתה צריכה לנסוע עימם אך בשל הקשיים בגיוס התקציב תוותר על מקומה.

חולמים לעזור לעולם. בסון ודרוקר צילום פרטי
חולמים לעזור לעולם. בסון ודרוקר צילום פרטי

בסון ודרוקר פנו לראש עיריית ז'קי סבג  לפני כשבועיים, גם לארגונים פילנתרופיה, ביניהם הקרן לידידות ועוד חברות במטרה לסייע. נודע כי משרד החינוך  השיג תקציב של 300 דולר לכל תלמיד ואילו הוריהם של התלמידים מתכוונים לסייע בדמי הכיס למסע.

המשלחת שאליה מכוונים לצאת התלמידים נקראת  IYMS, זהו כנס פסגות המדיה לנוער  במגוון רחב של תחומים, בו דנים בסוגיות  בוערות בעולם ודרכי פתרונן וכן מפיקים תוצרים להעלאת המודעות. בשניים האחרונות התכנסו 600 תלמידים  מ-50 מדינות אך עד כה לא היה נציג מישראל.

בסון ודרוקר מנסים בכל דרך לגייס תקציב שיכסה את הוצאות הטיסה, הלינה והתחבורה.

"על מנת  להשיג את המטרות ולקחת את חלקנו בייצוג ישראל בעולם ובעזרה אנו קוראים לציבור ליצור שותפות על מנת להשיג את המטרה סבסוד כלשהוא של המשלחת יעזור לנו  יקדם אותנו צעד נוסף אל מחוז חפצנו – העלאת המודעות לבעיות העולם וייצוג ישראל בכבוד". אמרו השניים.

מעיריית נהריה נמסר לא התקבלה פנייה כזאת בלשכת ראש העיר.

לתמיכה בהד סטארט לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות