fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תלונות על הזנחה בשכונת פסטורליה

תושבי השכונה בפרדס חנה ייפגשו ביום ראשון לדון בבעיות
לא ראוי לשרת שכונה. הכביש הפנימי המקביל לדרך הגליל. צילום: נירית שפאץ
לא ראוי לשרת שכונה. הכביש הפנימי המקביל לדרך הגליל. צילום: נירית שפאץ

תושבים בשכונת פסטורליה, ההולכת ונבנית ומתפתחת בכרכור, מתכוננים למפגש תושבים הצפוי להתקיים ביום ראשון הקרוב בשכונה. נושא המפגש: תלונות התושבים על הזנחה ומפגעים בשכונה, כשבראש הרשימה מופיע הכביש הפנימי המקביל לרחוב הגליל.

תושבת השכונה מסבירה: "בכביש הפנימי אין כמעט מדרכה, אין שוליים, הכביש ברמה ירודה ביותר, יש בו סדקים ומהמורות, יש מקומות שבהם אין בכלל אספלט. הוא נסלל כשהפרויקט יצא לדרך והפך לכביש הפנימי שלנו, ולא תוקן מאז תחילת העבודות לפני 5 שנים. 

הובטח לנו על ידי הקבלן שכששלב א' יסתיים, הכביש" יתוקן. שלב א' הסתיים מזמן ולא נעשה דבר. בכביש הזה נוסעים במהירויות מטורפות, לא כמו כביש פנימי, כי זה כביש שיוצאים ונכנסים אליו לשכונה. כמובן שהילדים מסתובבים על הכביש, כי אין מדרכה, וזה מסוכן. הקבלן, חברת גרופית, כבר בונה את שלב ד' ושל הפרויקט ברחוב התקווה בשכונה, ועדיין לא מרגיש חובה ואחריות לראות מה השאיר מאחוריו. איש מקצוע שהבאנו, מהנדס כבישים, אמר לנו שהכביש לא תקין".

לא ראוי לשרת שכונה. הכביש הפנימי המקביל לדרך הגליל. צילום: נירית שפאץ
לא ראוי לשרת שכונה. הכביש הפנימי המקביל לדרך הגליל. צילום: נירית שפאץ

במסכת של פניות בכתב לקבלן ולמהנדס מועצת פרדס חנה כרכור מתארים תושבים נושאי בטיחות שונים בשכונה – היעדר מדרכות בכבישים נוספים, כמו בפינת נחילות והגליל, היעדר מעברי חצייה ברחובות שונים, היעדר תמרור איסור פנייה מרחוב הגליל שמאלה לסמטת הפריחה – ומקבלים תשובות שונות, אך לדבריהם, רוב הפניות לא נענות, ואין הקשבה אמיתית לצרכיהם הבטיחותיים. "גם את שני הבאמפרים שהוסיפו ברחוב הגליל הראשי קיבלנו רק לאחר מלחמות גדולות מצדנו", אומרת התושבת, "השכונה רק בת 4, ונראית מזעזע. נלך עם הסיפור הזה עד הסוף אם יהיה צורך, נגיע גם עד שר התחבורה. לא ייתכן ששלבים א' ו-ב' מוזנחים ברמה הזאת".

מחברת גרופית נמסר בתגובה: "עבודות ציבוריות כגון סלילת הכביש, תחזוקתו וכמובן גם נושאי הבטיחות אינם באחריות החברה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות