fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תלונה על תקיפה נגד פעיל של רוח חדשה במוצקין

בניין עיריית קרית מוצקין. צילום: דורון גולן
בניין עיריית קרית מוצקין. צילום: דורון גולן

פקח של עיריית קרית מוצקין הגיש תלונה במשטרה נגד פעיל של רוח חדשה במוצקין בטענה כי הותקף בעת שרשם דוח נגד דוכן בחירות שהוצב ברחבת הרבמד בעיר.

המקרה אירע ביום שישי שעבר ועל פי עדותו של הפקח הוא היה בסיור שגרתי כשהבחין בדוכן הבחירות של רוח חדשה במוצקין שמהווה הפרעה להוכלי רגע. הפקח הודיע כי יש לפנות את הדוכן מהמקום ועל פי תלונתו, אחד הפעילים (שמו שמור במערכת. ד"ג) סירב לעשות כך. משהוציא את המסופון עלמנת לרשום דוח ולצלם את הדוכן, אותו פעיל דחף את ידו  בידו ומנע ממנו לבצע את העבודה.

הפקח הגיש תלונה במשטרת זבולון נגד הפעיל שמסר ל"הד הקריות": "הפקח נתן לי דוח ולא היה שום דבר. הזזתי לו את היד ואמרתי לו שלא יצלם, זה תעלולי בחירות". לדברי הפעיל "לא נותנים לנו להציב שום דוכן בחירות במוצקין" והוא הוסיף "נשלם את הדוח ונמשיך הלאה עם הדמוקרטיה".

בקרית מוצקין מתקיימת מערכת הבחירות העירנית ביותר מכל הקריות עם שלושה מתמודדים על רשות העירייה וסיעו רבות שמתמודדות על מקום במועצת העיר.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות