fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תלונה במשטרה נגד יו"ר תנועת רוח חדשה במוצקין

ציקי אבישר. צילום: דורון גולן
ציקי אבישר. צילום: דורון גולן

למשטרת זבולון הוגשה תלונה נגד יו"ר תנועת רוח חדשה במוצקין, ציקי אבישר, טענה לעבירות של מרמה ושוחד. על פי התלונה, הבטיח אבישר קידום לתפקיד ניהולי בעירייה בתמורה לתמיכה בו.

אבישר מתמודד על ראשות העירייה נגד ראש העירייה המכהן חיים צורי. על פי הפוסט שפורסם בפייסבוק תושב העיר, ג'ורג שלו, הוא מספר כי לפני כשנה הוא נפגש עם אבישר שסיפר לו כיצד הוא מתכוון לנצח בבחירות לראשות העירייה. שלו מספר בפוסט כי אבישר "ואיך אתה (אבישר-ד"ג) תעזור לי לקדם את זוגתי לתפקיד ניהולי בעירייה. וזאת באם אתמוך בך לראשות העיר".

פוסט פייסבוק נגד ציקי אבישר. צילום מסך
פוסט פייסבוק נגד ציקי אבישר. צילום מסך

שלו ממשיך וכותב באותו פוסט "ציקי, זו לא רוח חדשה, זה רוח וצלצולים, זאת פוליטיקה ישנה של תן לי ואתן לך, של שמור לי ואשמור לך, זה שוחד בחירות יקירי. אז בוא ותגיד את האמת לתושבים לא רוח חדשה ולא נעליים, סתם רוח וצלצולים". ביום רביעי בערב הוגשה תלונה במשטרה נגד אבישר.

בתגובה לדברים אלו מסר אבישר "אסופת שקרים מראשיתה ועד סופה. אקט נואש של חיים צורי שבועיים לפני הבחירות. ג'ורג' שלו לא הגיש את תלונת השווא השקרית מיוזמתו, הוא נאנס לעשות כן על-ידי חיים צורי. אני זוכר את הפגישה מצוין. ג'ורג' יזם אותה, התקשר אלי והזמין אותי לבית העסק שלו, שם הוא הסביר לי שהוא מעוניין לתווך ביני לבין צורי לצורך החזרת תכנית "משימת החלל" שניתנה חינם ל-300 מילדי מוצקין והופסקה בהוראת צורי משיקולים פסולים. לבקשתו המפורשת של ג'ורג' הפגישה גם הוקלטה כך שמלאכתה של המשטרה לא תהיה מסובכת".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות