fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תכירו: שמונה מתווכי הנדל"ן המובילים בעמקים

נדל"ן
אילוסטרציה: פאנתרמדיה

נכסים L.R
בהנהלת ליאור ליברמן ויונתן רחמים
מה משמעות השם L.R נכסים?
משמעות השם הוא בעצם שמות המשפחה של בעלי הבית, ליאור ליברמן ויונתן רחמים. השניים, חברי ילדות, שכיכבו על מגרשי הכדורגל בקבוצות המקומיות באזור, החליטו לחשב מסלול מקצועי מחדש ואי שם בשלהי שנת 2008 החלו את דרכם בעולם הנדל"ן כאשר פתחו את משרד התיווך נכסים L.R בבעלותם.

אל אר 2
מה מייחד אתכם ממשרדי התיווך האחרים?
אחד הדברים שמבדלים אותנו ממשרדים אחרים הוא הנסיון העשיר והמוניטין הרב שרכשנו בתחום הנדל״ן.
הספקנו לעבור תהליך למידה שנמשך כעשור ואנו עדיין למדים מדי יום עד כמה עסקאות הנדל״ן הן קשות, מורכבות ושונות בתכלית ומהותית האחת מן השניה. מכל עסקה אספנו לארגז הכלים את הדברים החשובים שישמשו אותנו לעסקת הנדל״ן הבאה על מנת שזו תהיה קלה ויעילה יותר. למדנו איך לגרום לאותם לקוחות שבחרו בנו לשקט הנפשי הדרוש להם בתהליך הקניה/מכירה, לעמוד לצידם מראשית התהליך ועד סופו בכל פרמטר ולמעשה לשמש עבורם כ״בטוחה אנושית״ בצעד החשוב בחייהם!
אלמנט חשוב נוסף, מאבני היסוד של משרדנו הוא שחרטנו על דגלנו להתנהל בשקיפות מלאה, אמינות, יושר מקצועי, הבנה מירבית וידע מקצועי מיטבי ללא פשרות.

"יועצי הנדל"ן שלנו עובדים כצוות מגובש, כמשפחה שתמיד תומכת ודואגת להשלים את החלקים החסרים כדי להגיע אל השלמות. בעשור של פעילות יצרנו קשרים רבים בעולם הנדל״ן אשר מסייעים ומקדמים את היעדים אותם הצבנו. משרדנו משתף פעולה בקולגיאליות מול אותם בעלי מקצוע המעורבים בעסקת נדל״ן כגון: עורכי דין, יועצי משכנתאות, יועצי מס, קבלנים, שמאים ועוד רבים וטובים. כיום מונה המשרד 2 סניפים, האחד במגדל העמק והשני בעפולה אשר מתמחים בשיווק פרוייקטים חדשים, דירות יד שניה, נדל״ן מסחרי, השכרת דירות וניהול נכסים. באפריל 2016 עברנו למשכננו החדש בבית קדוש. משרדנו ממוקם בקומת הכניסה, נגיש לכל עובר ושב. בקומת הגלריה, באווירה שלווה ונינוחה מקבלים צוות יועצי הנדל"ן של נכסים L.R את הקונים והמוכרים ומשם נולדות העסקאות של המחר.בראייה לעתיד, מטרת העל של נכסים L.R, היא להמשיך ולמצוא את הבית הבא, שמתאים כמו כפפה ליד למידותיו וצרכיו של הלקוח, לשווק פרויקטים מיוחדים וייחודים המעניקים ערך מוסף למשרד וללקוחותינו ולהמשיך להוביל את שוק הנדל"ן בעפולה והסביבה להישגים חסרי תקדים.
כיכר העצמאות 3, עפולה
טל': 04-873-5186‏
פייסבוק: L.R Nechasim

 

 

המרכז לנדל"ן סניף עפולה, בהנהלת יקי בן חיים

מה משמעות השם המרכז לנדל"ן?

יקי בן חיים. המרכז לנדל"ן (צילום עצמי)
יקי בן חיים. המרכז לנדל"ן (צילום עצמי)

המרכז לנדל"ן סניף עפולה הוא חלק מרשת המרכז לנדל"ן המונה כיום 8 סניפים באזור הצפון.

הרשת מרכזת תחתיה את כל תחום הנדל"ן החל ממכללה ללימודי נדל"ן וכלה בעורכי דין ויועצי משכנתאות, המלווים את הקונים והמוכרים ומכאן מקור השם. ברשות משרדינו ומשרדי הרשת קרקעות לבנייה מיידית ועתידית, קרקעות חקלאיות, שיווק פרויקטים חדשים מקבלן, ליווי משקיעים וניהול נכסים.

במשרדנו צוות סוכנים עם מלאי של למעלה מ- 70 נכסים יד שנייה ונכסים חדשים בבלעדיות. משרדנו מתמחה בדירות להשקעה וניהול הנכס.

מה מייחד את הפעילות של המרכז לנדל"ן עפולה ממשרדי התיווך האחרים?

מה שמייחד אותנו זו דרך העבודה השונה. אצלנו לכל סוכן יש מקסימום 10 נכסים בבלעדיות לטיפול וזאת מעבר לעובדה שאנשי המכירות שלנו עוברים הדרכות מקצועיות בלתי פוסקות מה שגורם  ללקוחות שלנו למכור מהר יותר את הבית שלהם. בנוסף, מוכר או קונה הנכנסים אלינו למשרד מקבלים את כל המעטפת מתחילת התהליך ועד סופו. בכל מקום שבו נפתח סניף של המרכז לנדל"ן מהר מאוד נהפכנו למשרד המוביל באותה עיר .

מה השאיפות של המרכז לנדל"ן עפולה לעתיד?

השאיפה לגדול ולהיות המשרד שנותן את השירות הטוב ביותר ללקוחות שלנו וכמובן השאיפה להיות מספר 1 בעפולה.

המרכז לנדל"ן עפולה
רח' ירושלים 1, עפולה
טלפון: ‏04-867-3333‏ פייסבוק:  המרכז לנדל"ן בע"מ – עפולה

 

ארי מגורים
אוהד אסרף, מנכ"ל

מה משמעות השם ארי מגורים?

ארי זה שמו של אבא שלי ז"ל.  אבי נפטר כאשר הייתי בן 18 והוא היה לפני הקמת עסק ענק בארה"ב בעצם משהו שהיה אמור לשנות את החיים שלנו מקצה לקצה, אבי היה שכיר כל חייו ותמיד קינן בו הרצון להיות עצמאי , לאחר פטירתו היה לי מאוד ברור שברגע שאהיה בעל עסק משלי, העסק ייקרא על שם אבא שלי .

מה מייחד את הפעילות של ארי מגורים ממשרדי התיווך האחרים?

צוות ארי מגורים (צילום פרטי)
צוות ארי מגורים (צילום פרטי)

ראשית אנחנו לא משרד תיווך אלא חברת יעוץ שנותנת פתרונות מקיפים בענף הנדל"ן. הייחודיות של ארי מגורים היא היכולת שלנו להוות one stop shop  לכל סוגי לקוחות בענף הנדל"ן. בעל נכס, רוכש, שוכר, משכיר, יזם, קבלן ,משקיעים, זוכי מחיר למשתכן/מטרה, דיור השכרה ממשלתי, נדל"ן פרטי,   נדל"ן מסחרי, משקים, מגרשים, נדל"ן מניב ועוד.  יועצי הנדל"ן שלנו בארי מגורים מומחים כל אחד בתחומו. אנו נותנים מענה מקיף באמצעות מספר חברות שלנו :

דרכנו – חברה לייעוץ פיננסי וביטוח. "דרכנו" מעניקה ליווי ויעוץ פיננסי לכל הלקוחות הנדרשים למשכנתא או כל מינוף אחר בענף הנדל"ן בארץ. ליועצים שלנו בחברת "דרכנו" יש את הכלים והניסיון להשגת המימון המתאים והנכון ביותר עבור כל סוגי הלקוחות. היתרון שלנו מול הבנקים הוא הכמות הגדולה של התיקים שגורמת לנו לעמדת כוח ויכולת השגת אישורים חריגים וכמובן משתלמים יותר .

ג'4 – מלווים אתכם לרכישת דירה במחיר למשתכן.  ג'4 הוקמה על מנת להעניק ליזמים והזוכים בתכנית מחיר למשתכן בכל הארץ שירותי הדרכה וליווי לאורך כל תהליך רכישת הדירה, מרגע הזכייה ועד לחתימה על הסכם המכר.

חברתנו היא הראשונה בארץ ששיווקה פרויקטים של מחיר למשתכן.  הפרויקט הראשון ששווק על ידינו הוא בעפולה כמובן, הפרויקט של חברת דורם. מאז החברה שיווקה למעלה מ- 6,000 יחידות דיור בפרויקטים של מחיר למשתכן ברחבי הארץ מהצפון ועד דרום. עד סוף שנת 2018 נשווק עוד למעלה מ-10,000 יחידות דיור של מחיר למשתכן.

מה השאיפות שלכם לעתיד?

בשלוש השנים הקרובות נפתח בית ספר לנדל"ן ויעוץ פיננסי ובנוסף יפתחו סניפים נוספים לרשת מלבד משרדי המכירות שלנו בפרויקטים השונים ברחבי הארץ.

הפרסה 3, עפולה
טל': 04-950-2299
פייסבוק: ארי מגורים

 

צוות לופו
רימקס 770 עפולה

מהו המותג צוות לופו?

צוות לופו הוקם לפני כ-3 שנים.

זהו צוות סוכנים מקצועי ומודרך בתחום הנדל"ן המורכב ממספר בעלי תפקידים.

מנהל הצוות הוא יוסי לופו,  יועץ נדל"ן בכיר ברימקס ישראל בכלל וברימקס 770 עפולה בפרט.

מה מייחד את הפעילות של צוות לופו ממשרדי התיווך האחרים?

צוות לופו. רימקס 770 (צילום יח"צ)
צוות לופו. רימקס 770 (צילום יח"צ)

בצוות לופו יש סוכני קונים אשר מתמחים בחיפוש ואיתור צרכים עבור לקוחות המתעניינים ברכישת נכס מקרקעין.

מנהלת אדמנסרטיבית – אחראית לתוכנית שיווק הנכסים בבלעדיות ולקידום מכירת הנכסים וניהול קשרי הלקוחות של הצוות, כל אלו יחדיו הם רק חלק מהפרמטרים שמייחדים אותנו כצוות מנצח.

אנו מבינים שנכס מוכרים או קונים פעמים ספורות במהלך החיים ולכן חשוב להשתמש בשירות תיווך מקצועי, המבטיח מכירה/קנייה בזמן הקצר ביותר, במחיר הטוב ביותר.

מה השאיפות של צוות לופו לעתיד?

החזון של הצוות שלקוחותיו יכירו את היתרונות הרבים הגלומים בשירות מקצועי ועד כמה ייעוץ נכון מוביל לעסקה נכונה.

הצוות עובר הכשרות וקורסים מקצועיים על מנת להעניק את השירות הטוב ביותר עבור לקוחותינו. אנו מתחייבים בפני לקוחותינו לשיטת שיווק ייחודית בעלת ערך מוסף. אמינות, מקצועיות ואתיקה הם המפתח לדירה החדשה שלכם וההצלחה שלנו.

יוסי לופו רימקס 770
הרב לוין 10, עפולה
טלפון: ‏ ‏052-683-3184‏‏
פייסבוק: דירות למכירה בעפולה – יוסי לופו

 

"הבית שלי"
בהנהלת עופר כרמי

מה משמעות השם הבית שלי?

משמעות השם "הבית שלי"  כשמו כן הוא. כאשר הלקוח מפקיד בידיי את הסמכות לטפל במכירת או קניית הבית שלו, אז אני מתייחס לבית שלו כאילו זה הבית שלי. ברגע שאתה מתייחס לרכוש של מישהו אחר כאילו הוא שלך, התוצאה הסופית תמיד טובה יותר.

 מה מייחד את הבית שלי ממשרדי התיווך האחרים?

עופר כרמי (צילום פרטי)
עופר כרמי (צילום פרטי)

מה שמייחד אותנו זה העובדה שאנו מעניקים טיפול כולל לבית הלקוח. אנו מעניקים טיפול של מכירת ושיווק הנכס בפלטפורמות שונות ומגוונות, אנו מטפלים בדירות להשכרה ומבצעים ניהול כולל מול הרשויות עד לסיום כל תהליך העסקה. לעיתים התהליכים הבירוקרטיים מהווים מכשול בעסקה של רכישת דירה, לנו יש את הניסיון הדרוש וכמובן הכלים המקצועיים כדי לעזור ללקוחות שלנו לעבור את כל משוכות הבירוקרטיה בצורה חלקה, מהירה ויעילה בדרך למשכנם החדש. הלקוחות שלנו כבר יודעים – כשאנו מנהלים את הבית שלהם הם יכולים להיות שקטים ורגועים בכל המובנים.

מה השאיפות שלך?

השאיפות הם קודם כל להגדיל את צוות המשרד ביועצי נדל״ן טובים אשר ילמדו מקרוב את העשייה הברוכה של ״הבית שלי״ ובעזרת החניכה, הליווי והדרך שלי יפתחו קריירה בתחום הנדל״ן. בנוסף, ברצוני להיכנס לתחום שיווק המגרשים, זה תחום שמאוד מעניין אותי ואני בטוח שאוכל להתפתח בו בצורה טובה.

יהושוע חנקין 9, עפולה
טלפון: 054-9730004

 

טריו נכסים
אבשלום בדוס, חנן פרץ, ניסים בן עזרא

מה משמעות השם טריו נכסים?

צוות טריו נכסים (צילום: פרטי)
צוות טריו נכסים (צילום: פרטי)

"טריו" פירושו שלושה. משרדנו כשמו כן הוא, מבוסס על שלושה עקרונות שעומדים לנגד עינינו – אמינות, שרות ומקצועיות.

מה מייחד את טריו נכסים ממשרדי התיווך האחרים?

הייחוד של "טריו נכסים" מלבד שלושת העקרונות הברורים, הוא השימוש בשיטות שיווק מגוונות ועדכניות תוך הפיכת חווית קניה ומכירה מלחיצה ומייגעת, לחוויית קניה נעימה בטוחה ומשתלמת. תוך כדי שירות אישי, מסור ומקצועי והקניית תחושת ביטחון ללקוח והרגשה ביתית.

בנוסף, הייחודיות של "טריו נכסים" היא כמות הנכסים עם למעלה מ- 130 נכסים בייצוג בלעדי.  כמו כן, ברשותנו מחלקת השכרה וניהול נכסים עם מגוון גדול של נכסים אטרקטיביים.

בטריו נכסים צוות סוכנים עם ניסיון של מעל 8 שנים בתחום.  אנו מלווים את הלקוח משלב הגיית הרעיון, תיאום ציפיות של המוכר או הקונה ועד לחתימת ההסכם החשוב בחייו. אנחנו אנשי מקצוע שחיים ונושמים את עפולה והסביבה, תושבי העיר כמובן, שולטים ומעודכנים בכל מה שקורה בעיר. בזכות עובדה זו, אנו יכולים לנצל כל הזדמנות עסקית, אטרקטיבית לטובת הלקוחות שלנו.

מה השאיפות של טריו נכסים?

השאיפה העיקרית שלנו היא שמירה על הדרך המקצועית וההגונה שבה אנו פועלים תוך התרחבות ופיתוח של היקף הפעילות של כל מחלקות המשרד: מחלקת מכירה, גיוס נכסים, מחלקת ההשכרה, ניהול נכסים, שיווק פרויקטים והמחלקה המסחרית.  בנוסף אנו שואפים להקים סניפים נוספים של "טריו נכסים" בערים נוספות.

כיכר העצמאות 11, עפולה
טלפון 04-6555427
trio.nechasim@gmail.com

 

תמר נכסים 26 בע"מ

מה משמעות השם תמר נכסים?

המשרד "תמר נכסים" קרוי על שמה של הילדה הגדולה שלי  – תמר.

האדם מוצא שימוש לכל חלקיו של עץ התמר: העלים משמשים כגג בחג סוכות, הפירות לאכילה ולהכנת יין תמרים, סנסיני התמר (שעליהם תלויים הפירות) משמשים לטאטוא וקליעת סלסלות, הגזע משמש לבניין וקירוי וכמובן בלולבים המהודרים שלו, המשמשים למצוות ארבעת המינים בחג הסוכות. 26 זהו שמו של הקדוש ברוך הוא.

מה מייחד את הפעילות של תמר נכסים ממשרדי התיווך האחרים?

תמר נכסים (צילום עצמי)
תמר נכסים (צילום עצמי)

משרד "תמר נכסים" הוקם בשנת 2004, ובמהלך השנים הטביע את חותמו להוביל את תחום הנדל"ן בעפולה והסביבה. הייחודיות של המשרד היא ראשית איכות הסוכנים, היועצים והמזכירות במשרד אשר עוברים הכשרה והשתלמויות רבות. הסוכנים במשרד נבחרים בקפידה ועליהם לעמוד בסטנדרטים גבוהים מאוד, ביעדים אישיים ובכמות גיוס הנכסים בבלעדיות בתחום היד השנייה. ברשותנו מחלקת השכרה וניהול נכסים מהגדולות בארץ, מחלקת שיווק פרויקטים למגורים בעפולה וגבעתיים. ייעוץ, שיווק והתמחות בנדל"ן מסחרי בלעדי וייחודי למשרדנו. אין באזורנו משרד תיווך שמתמחה בנדל"ן מסחרי כמונו, התוצאה הסופית היא שיש למשרד תמר נכסים את היכולת להתאים לכל לקוח את הנכס המתאים לו ביותר.

מה השאיפות של תמר נכסים לעתיד?

בימים אלו תמר נכסים 26 בע"מ מצרפת לשורותיה סוכנים ויועצים נוספים. השאיפות הן כמובן להמשיך לשרת נאמנה את תושבי עפולה והסביבה, את המשקיעים שמגיעים מערים אחרות ולהוביל את התחום גם בשנים הבאות, להמשיך לזכות באמון ובהמלצות מלקוחות מרוצים.

שנת 2018 מסמלת מגמה של שינוי משמעותי בתחום הנדל"ן, אנו ערוכים לשינוי ונערכים להגדיל את משרדנו לגודל של 300 מ"ר, בכדי להציג את ההיצע, הפעילות והפרוייקטים החדשים והכל לטובתם של הלקוחות הקיימים שלנו והלקוחות החדשים שיצטרפו.

הולנד 12, עפולה
טל': 04-642-0666
פייסבוק: תמר נכסים 26 בע"מ

 

אנגלו סכסון

מה משמעות השם אנגלו סכסון?

רשת "אנגלו-סכסון" הינה הרשת המוכרת והוותיקה בישראל בתחום שיווק ותיווך נדל"ן.

הרשת מציינת השנה 53 שנים להיווסדה ודומה שהיא חלק מנוף חיינו בישראל. רשת "אנגלו-סכסון", מקבוצת שטרית אחזקות, פועלת באמצעות רשת זכיינים עצמאיים, כרשת ארצית המשווקת והמתווכת את כל סוגי הנכסים: קרקעות, בתים, דירות יוקרה, דירות חדשות ודירות יד שנייה, מבני תעשייה, משרדים, מסחר, מחסנים וחנויות. החברה שהוקמה בשנת 1964 ע"י דייב בלומברג ז"ל, מונה כ-80 סניפים הפרושים בכל רחבי הארץ.

אלון קסלסח. אנגלו סכסון (צילום יח"צ)
אלון קסלסח. אנגלו סכסון (צילום יח"צ)

עובדי הרשת ומנהליה נהנים ממטרייה מקצועית ושיווקית, החל מהכשרה והדרכה, במכללת אנגלו-סכסון, המהווה בית-ספר מקצועי ביותר בתחום לימודי נדל"ן ותיווך, דרך ליווי מקצועי שוטף וכלה באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, ובעצם כל מה שדרוש כדי להבטיח מענה מקצועי מושלם לצרכי לקוחות בתחום הנדל"ן.

מה מייחד את הפעילות של אנגלו סכסון ממשרדי התיווך האחרים?

השתייכות לרשת ארצית מובילה הוא תמיד ערך מוסף גדול. הזכיין של אנגלו-סכסון בעפולה והעמקים הינו אלון קסלסי אשר בבעלותו גם סניף אנגלו-סכסון בנצרת עילית. המעבר של קונים שמוכרים את דירתם בנצרת עילית ועוברים לעפולה הוא היתרון הגדול של הסניף.

אנגלו-סכסון עפולה הינו המשרד היחיד בעפולה עם קשר ישיר לקונים בנצרת עילית.

מה השאיפות של אנגלו סכסון לעתיד?

אנגלו-סכסון עפולה והעמקים שמה לה למטרה לפתוח מחלקה מסחרית אשר תיתן מענה בתחום זה שצובר תאוצה באזור העמקים בכלל ובעפולה בפרט. בנוסף, המשך התבססות בפעילות הנדל״ן בעפולה והתרחבות לעיר בית שאן הן בשיווק פרויקטים חדשים והן במכירת דירות יד 2.

הנשיא 18, עפולה
טל': 04-950-2299
פייסבוק: דירות למכירה אנגלו-סכסון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות