fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תחנה לניטור אויר מכלי רכב הוצבה בקרית מוצקין

תחנת ניטור בקרית מוצקין (צילום: אגף הדוברות)
תחנת ניטור בקרית מוצקין (צילום: אגף הדוברות)

ראש העיר חיים צורי נעתר לבקשת המשרד להגנת הסביבה ואישר להקים תחנת ניטור אוויר לבדיקת זיהום מכלי רכב בקרית מוצקין, שהוצבה ברחוב אוסישקין.
תחנת הניטור נועדה לבדוק את רמת זיהום האוויר באיזור כמו גם מזהמים ספציפיים ומקורם האפשרי. הפעילות מתקיימת בשיתוף מנ"א – מנהל ניטור אוויר במשרד להגנת הסביבה, אשר מציבים את הניידת ומנתחים את התוצאות. תחנה זו מצטרפת לתחנת ניטור איכות אויר שכבר פועלת בעיר.  בנוסף לשתי תחנות ניטור אלו, בימים אלו מוביל ראש עיריית קרית מוצקין חיים צורי, מהלך נוסף בניסיון לקדם הטיפול במטרדי הריח והזיהום ופועל להצבתה של תחנת ניטור נוספת בחלקה הצפוני של העיר.

תחנת ניטור בקרית מוצקין (צילום: אגף הדוברות)
תחנת ניטור בקרית מוצקין (צילום: אגף הדוברות)

צורי מסר השבוע: "נעתרתי ופעלתי לבקשת המשרד להגנת הסביבה להקמתה של תחנת ניטור בקרית מוצקין, למרות שאין בשטחה של העיר מפעלים וגורמים מזהמים. זיהום האוויר פוגם באיכות חייהם של עשרות אלפי תושבים ולכן אנו נמשיך לעקוב אחר המפגעים באמצעים הטכנולוגים העומדים לרשותנו ולרשות גופים מקצועיים נוספים. לא נרפה עד להסדרת הנושא בכדי שהתושבים ייהנו מאיכות סביבה מיטבית".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות