fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושב רגבה העפיל לשלב הגמר בתחרות צילום

שרון אולי מגדל כותנה במושב רגבה סיפר כי הרגיש צורך גדול ועז להנציח את הקטפת החדשה בפעולה בשדה הכותנה. בתחרות "חקלאות בנוף הישראלי" עלו לשלב הגמר כ-20 תמונות
כותנה בזמן קטיף (צילום: אולי שרון)

שרון אולי ממושב רגבה עלה לשלב הגמר של תחרות הצילום "הגלריה החקלאית- חקלאות בנוף הישראלי" של קנט לשלב הגמר בתחרות המסורתית של קנט עלו כ-20 תמונות מתוך מאות תמונות שנשלחו לתחרות.

צילומו של שרון אולי ממושב רגבה עלה לשלב הגמר של תחרות הצילום" הגלריה החקלאית- חקלאות בנוף הישראלי" של קנט – הקרן לביטוח נזקי טבע בחקלאות. הצילום נכלל בין 20 המועמדים הסופיים מתוך מאות תמונות שנשלחו השנה לתחרות המסורתית שנועדה לחשוף לציבור הרחב את תרומתה הגדולה של החקלאות לפיתוחה של המדינה ואת יופיו המרהיב של הנוף הישראלי.

כותנה בזמן קטיף (צילום: אולי שרון)

תחרות צילומי החקלאות של קנט החלה לפני תשע שנים כתחרות לחקלאים שהוזמנו לשלוח תמונות מחיי היום יום של פועלם. לאור ההיענות הגדולה, בקנט החליטו לפתוח את התחרות לכלל הציבור. זאת בכדי להעלות על נס את תרומת החקלאות, הנחשבת לאחד הענפים המתקדמים והמתפתחים ביותר ואת תרומת החקלאים עצמם, לפיתוחה ושגשוגה של המדינה.

אולי, מגדל כותנה שרכש עבור החלקה שלו במושב רגבה קטפת אורזת חדשה וסיפר כי הרגיש צורך גדול ועז להנציח את המאורע ואת הקטפת החדשה בפעולה בשדה הכותנה.

הציבור מוזמן להיכנס לאתר קנט ולדרג את הצילומים האהובים עליו מבין 20 התמונות שעלו לשלב הגמר. ניתן להצביע ולהשפיע עד לתאריך 7.3.2013. על התמונה הזוכה יוכרז במהלך כנס של קנט שיערך בשפים ב- 12.3.2013.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות