fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושבי קרית מוצקין משתתפים בהחלטה על חגיגות יום העצמאות

חיים צורי. צילום: דורון גולן
חיים צורי. צילום: דורון גולן

יוזמה ראשונה מסוגה בקריות לחסוך בעלויות של חגיגות יום העצמאות ולהשתמש באמנים מקומיים. ראש עיריית קרית מוצקין, חיים צורי, יוזם חגיגות יום עצמאות במתכונת יצירתית ומקומית תוך שיתוף הציבור והעדפותיו.

השבוע העלה צורי פוסט לעמוד הפייסבוק שלו ויצר סקר לברר את רצונם של תושבי העיר בכל הנוגע לחגיגות יום העצמאות שעולות לקופת הרשויות המקומיות מאות אלפי שקלים. בסקר שהעלה צורי הוא מבקש מהתושבים להביע את דעתם.

סקר יום העצמאות של חיים צורי. צילום מסך
סקר יום העצמאות של חיים צורי. צילום מסך

"תושבים יקרים ברצוני לשתף אתכם בהחלטה כיצד ייראו חגיגות יום העצמאות הבא בקרית מוצקין" כתב צורי "אין זה סוד כי אמנים מהרמה הראשונה מבקשים ביום העצמאות כ-4,000 שקלים לדקת הופעה. שאלתי: האם לדעתכם יש מקום לוותר על התשלומים המופרזים האלה, ובמקום זה לתת במה ולחגוג עם הזמרים והלהקות המקומיות שלנו? לחילופין "נחזק" את אירועי הקיץ הנמשכים על פני חודשיים עם מיטב אמני ישראל ובמחירים שפויים. ההחלטה בידכם, תודה!"

התגובות המעודדות והחיוביות לא אחרו לבוא: "רעיון מצויין", "תודה על השיתוף", "יוזמה מבורכת, יש המון כשרונות צעירים בקרייה". תוך זמן קצר התברר כי כמעט תשעים אחוז מהמשתתפים בסקר מעדיפים אמנים מקומיים על פני הוצאות עתק עבור חגיגות יום העצמאות. הסקר ימשיך לפעול במשך כמה ימים עד לקבלת התוצאות הסופיות. צורי מסר: "אני שמח שהציבור נענה לקריאתי ויחד נמשיך ליצור פה את אירועי התרבות המובילים באיזור".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות