fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תוספת חנייה בתחנת הרכבת בבנימינה

תחנת הרכבת בבנימינה. צילום: רכבת ישראל

במסגרת פרויקט שדרוג התחנות הארצי של רכבת ישראל, בעלות של 64 מיליון שקלים, בוצעו בחודשים האחרונים עבודות נרחבות מטעם אגף הלוגיסטיקה של הרכבת לשיפור ושדרוג השירות בתחנות קיסריה – פרדס חנה ובנימינה.

תחנת קיסריה פרדס חנה קיימת מאז שנת 2001 ועוברים בה מעל ל-100 אלף נוסעים בחודש. כחלק משדרוג תחנות רכבת ותיקות ובכדי להתאימן לסטנדרטים העכשוויים, מבצע בחודשים האחרונים אגף הלוגיסטיקה של רכבת ישראל עבודות בקנה מידה נרחב בתחנה, בעלות כוללת של 4.5 מיליון שקלים. במסגרתו הושלם קירוי של 120 מ"ר בתחנה, לצורך הצללה בקיץ וקירוי בחורף. לצד זאת ממשיכות להתבצע בתחנה עבודות שדרוג של תשתיות המים והחשמל ושיפורים בהנגשת התחנה, שצפויות להסתיים במהלך שנת 2019.

תחנת בנימינה היא מהתחנות העמוסות בישראל, ומשרתת מדי חודש כ-280 אלף נוסעים. לאחרונה הוכשר חניון נוסף של 150 מקומות בקרבת אזור התחנה. עם חניכת החניון, עולה מספר מקומות החנייה החינמיים בחניונים המשרתים את נוסעי תחנת בנימינה אל מעל ל-1,000. החניון הוקם בשיתוף פעולה עם מועצת בנימינה-גבעת עדה והוא ממוקם ברחוב האסיף בצידו המערבי של אזור התעשייה. כמו כן, מבוצעות בתחנה עבודות להוספת יציאה נוספת לכיוון החניון הצפוני והקמת חנות נוחות חדשה לרווחת הנוסעים בתחנה.

מרכבת ישראל נמסר: "במהלך החודשים האחרונים פועל אגף הלוגיסטיקה של רכבת ישראל בתחנות רבות ברחבי הארץ, במטרה לשדרג את השירותים הניתנים לנוסעים. במקביל, נעשה מאמץ להקים חניונים נוספים לרווחת הנוסעים היכן שניתן, בשטחים השייכים לרכבת בקרבת התחנות, לצד האפשרות המועדפת להגיע אל התחנות בתחבורה ציבורית".

תחנת הרכבת פרדס חנה קיסריה. צילום: רכבת ישראל
תחנת הרכבת פרדס חנה קיסריה. צילום: רכבת ישראל

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות