fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תומר אסולין התפטר

הנהלת מכבי עירוני קרית אתא ומאמן הקבוצה תומר אסולין הגיעו היום להסכמה על סיום עבודתו בקבוצה. מאמן הנוער שאול דה צ'וקרל מונה למאמן זמני
לקח אחריות. תומר אסולין
לקח אחריות. תומר אסולין (צילום: מיכה פישנזון)

 

לקח אחריות. תומר אסולין
לקח אחריות. תומר אסולין
(צילום: מיכה פישנזון)

תומר אסולין, מאמן קבוצת הכדורגל של מכבי עירוני קרית אתא התפטר היום (חמישי) מתפקידו. הנהלת הקבוצה השקיעה העונה סכום גדול – כמיליון ושבע מאות אלף שקלים, במטרה לנסות לעלות בתום העונה לליגה הלאומית, ואולם לאור הפתיחה הגרועה של הקבוצה, שהניבה 4 נקודות בלבד, מתוך 15 (3 הפסדים, תיקו וניצחון) התדרדרה הקבוצה לתחתית הטבלה והיא נמצאת במרחק של 9 נקודות מהמקום הראשון, שממנו עולים אוטומטית בתום העונה לליגת הלאומית.

בצהרים נפגש המאמן עם ההנהלה לשיחה בעניין מצבה של הקבוצה, במהלכה הגיעו הצדדים להסכמה על סיום עבודתו של אסולין ובמטרה לגרום לזעזוע בקבוצה ולשינוי המיוחל.
אסולין בתגובה: "קרית אתא מקום יקר לליבי נדרשנו לעשות זעזוע על מנת לייצר שינוי משמעותי, אני מאחל לקבוצה בהצלחה ומקווה שבאמת הזעזוע יגרום לקבוצה לעמוד ביעדים שהצבנו בתחילת השנה".

בינתיים מינתה ההנהלה את מאמן הנוער של המועדון שאול דה צ'וקרל למאמן זמני. ההנהלה תנסה בימים הקרובים לסגור עם מאמן. נכון לעכשיו נראה כי דה צ'וקרל ידריך את הקבוצה במשחק הדרבי המסקרן נגד מכבי צור שלום, שיתקיים ביום שני הקרוב בקרית אתא בשעה 14:30.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות