fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שר השיכון הבטיח לשקם את שכונת נתן אלבז בשלומי

סיור השר גלנט (צילום: מועצת שלומי)
סיור השר גלנט (צילום: מועצת שלומי)

שר הבינוי והשיכון יואב גלנט הגיע אתמול לביקור מתוכנן בשלומי. השר סייר עם הפמליה בשכונות הצפוניות ובשכונה הוותיקה וקיבל הסבר מפורט על החשיבות בחיזוק ופיתוח השכונות הוותיקות. גלנט התלווה לסיור בשכונת יערית וקיבל הסבר מפורט על התפתחות ושיווק השכונה. מטרת הביקור היא הכרזה ממשלתית על שיקום שכונות ותיקות בשלומי ומצפה רמון.

סיור השר גלנט (צילום: מועצת שלומי)
סיור השר גלנט
(צילום: מועצת שלומי)

גלנט: "אני זוכר היטב את הימים שבהם כמפקד שייטת, הובלתי מבצעים שיצאו מרכס הסולם, מצפון לשלומי, ויעדם היה פגיעה בחיזבאללה בעומק לבנון, מתוך כוונה להקנות ביטחון ליישובי הצפון. היום הגעתי לכאן שוב, בכובע אחר, עם אמירה ברורה _ שלומי, כיישוב גבול עירוני, צריך להתחזק ולהמריא קדימה. הפוטנציאל של שלומי גדול _ טבע והרים, קרבה לים ואיכות חיים.  עלינו לתת ליישוב תגבורת ולהשקיע אנרגיה נוספת כדי להפוך את שלומי, כמו ערי פריפריה נוספות בישראל, למרכז אורבני אזורי משגשג, למען ההתיישבות הציונית, למען תושבי העיר וסביבתה".

חלק מהבטחות השר גלנט כללו שיפוץ ושדרוג שכונת נתן אלבז לרבות פיתוח חצרות ומתקני משחקים. בנוסף הבטיח השר שיעמוד לצד הרשות המקומית בנושאים נוספים מול משרדי הממשלה השונים על מנת לקדם את היישוב.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות