fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אינשאללה, שיבוא כבר שלום, קודם כל בתוכנו"

השף סולטן אבו-אל פול בעלים ומנהל מסעדת "אלסולטן" בבית זרזיר מהגליל מזמין את תושבי תל אביב להתארח במסעדה שלו במחיר מופחת וליהנות מהכנסת אורחים כמיטב המסורת הבדואית
השף סולטן אל פול (צילום עצמי)
השף סולטן אל פול (צילום עצמי)

השף סולטן אבו-אל פול בעלים ומנהל מסעדת "אלסולטן" בבית זרזיר שבגליל התחתון מזמין השבוע את כל תושבי תל אביב ליהנות מהנחה של 15 אחוז בארוחה במסעדה ולהתכבד על חשבון הבית בקפה ובבבקלאווה. "אני מזמין את תושבי תל אביב להירגע מהמתח שהם שרויים בו בימים אלה וליהנות ממיטב מטעמי המטבח הבדואי, מבשר טרי, מתבשילי קדירה ייחודיים, ממגון עצום של סלטים מכל הבא לפה".

השף סולטן אל פול (צילום עצמי)
השף סולטן אל פול (צילום עצמי)

סולטן, אשר המסעדה שלו מהווה מקום מפגש קבוע של יהודים וערבים היא לא רק דוגמה לדו קיום אלא מופת לו, כאשר לבד מהתענגות על טיב האוכל ואיכותו נהנים הסועדים מחוויית אירוח חמה ומיוחדת, המהווה את אחד המאפיינים המובהקים של סולטאן. מזה שנים טוען  סולטן – ומוכיח וממחיש זאת הלכה למעשה- כי המשותף בין יהודים לערבים רב מן המפריד וכי אין כל סיבה שלא נחיה אלה עם אלה בידידות ובאחווה.

בימים אלה מקבלת טענתו משנה תוקף וחשיבות. "יאללה, אינשאללה, שיבוא כבר שלום – קודם כל בתוכנו ואחר כך גם סביבנו", מסכם סולטן את תחושתו בימים אלה ומפיח זיק של תקווה בימים חשוכים אלה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות