fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שני ילדים נחבלו, ופארק החבלים נסגר

הפארק בבית הספר בגין בקרית מוצקין נסגר בהחלטה משותפת של ההנהלה וועד ההורים. העירייה: "פארק החבלים החדש עומד בכל התקנים הבטיחותיים הנדרשים"

הנהלת בית ספר בגין בקרית מוצקין, בשיתוף ועד ההורים, הודיעו על סגירתו של פארק החבלים בבית הספר לאחור ששני ילדים נחבלו קלות במהלך פעילות במקום. פארק החבלים הוקם במהלך הקיץ לאחר שעל השטח הסמוך, שבו היה מגרש כדורסל, נבנו כיתות לימוד.

פארק החבלים נמצא בחלקו האחורי של בית הספר ולידו קיר טיפוס. מתקנים אלו נועדו לשימוש התלמידים, אולם בעת האחרונה היו שני מקרים של ילדים שנחבלו בעת שטיפסו על החבלים. בפגישה שהתקיימה בין ועד ההורים להנהלת בית הספר הוחלט על סגירת הפארק, בשלב זה באופן זמני, לשימושם של התלמידים.

סגור זמנית. פארק החבלים (צילום: דורון גולן)
סגור זמנית. פארק החבלים (צילום: דורון גולן)

יו"ר ההנהגה ההורית בבית הספר, עדי שושן, מסרה כי מדובר בהחלטה משותפת על סגירה זמנית של הפעילות עד לקבלת החלטה סופית שתתקבל לאחר פגישה עם נציגי הרשות המקומית.

מעיריית קרית מוצקין נמסר: "פארק החבלים החדש עומד בכל התקנים הבטיחותיים הנדרשים והוצב על ידי חברה בעלת תווי תקן לכל מוצריה. מתקנים כאלה מוצבים בעוד מקומות בעיר ומשתמשים בהם אלפי ילדים. שני ילדים נחבלו קלות מהמתקן בבגין, וועד ההורים החליט לא להשתמש בפארק".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות