fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שמעון גואטה: "אני ניגש לבחירות מנוסה וחכם יותר"

שמעון גואטה (צילום: יח"צ)
שמעון גואטה (צילום: יח"צ)

לראש מועצת מעלה יוסף שמעון גואטה יש מערכת בחירות לא קלה בכלל.  לדבריו בחמש שנים האחרונות גייס סכום חסר תקדים של 250 מיליון שקלים לטובת הפיתוח של המועצה.
"בעזרת התקציב, והודות לאמון המוחלט של משרדי הממשלה בהנהלה שלנו, שדרגנו את התשתיות והתאורה ובנינו עשרות מבנים לטובת הציבור ובתוכם מרכז לצעירים, מרכז לאומנויות, ספרייה ומרכז למידה, אולמות ספורט, מגרשי כדורגל וכדורסל, גני שעשועים וכן ביה"ס החדשני בגרנות. במקביל, הובלתי את השקת תכנית "המראה" של משרד האוצר ומשרד הפנים, במסגרתה תקבל הרשות מיליוני שקלים נוספים לצורך בניית תשתית לצמיחה עתידית של המועצה. במהלך כהונתי הקפדתי ליצור קשרים חמים עם תורמים בארץ ובעולם, וכמוני גם הם רואים את הפוטנציאל האדיר של האזור ורוצים לעזור לי לממש אותו במלואו.

שמעון גואטה (צילום: יח"צ)
שמעון גואטה (צילום: יח"צ)

"פעלתי לקידום תנופת הרחבות ב-22 יישובים כאשר תכניות נוספות נמצאות בשלבי שיווק – כל זאת, במטרה להחזיר את הבנים ליישובים, לעודד את ילדנו לבנות פה את ביתם ולמשוך אוכלוסייה צעירה ואיכותית.
אני מכיר את המועצה על בוריה. למדתי את הצרכים הייחודיים במושבים, במצפים ובהרחבות וכבר כעת אני שוקד על תכניות נוספות שחלקן עתידות לצאת לפועל כבר בחודשים הקרובים. אני ניגש לבחירות הללו כשאני מנוסה וחכם יותר וכשמאחוריי עומדים וועדי היישובים ורוב אזרחי המועצה שתומכים בי בשטח וגם בסקרים", סיכם גואטה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות