fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שלוש משפחות עולים מאוקראינה נקלטו בנצרת עילית

ראש העירייה רונן פלוט קיבל את פניהם באופן אישי והנחה את גורמי הקליטה ללוות אותם ולסייע בתהליך ההתאקלמות בעיר
העולים החדשים עם ראש העירייה רונן פלוט. צילום: באדיבות עיריית נצרת עילית)
העולים החדשים עם ראש העירייה רונן פלוט. צילום: באדיבות עיריית נצרת עילית)

 

 שלוש משפחות עולים מאוקראינה נקלטו ערב החג בנצרת עילית. העולים החדשים: משפחת ביריולין; סבטלנה ושתי  בנותיה בנות  15 ו 7, משפחת דימצ'נקו; סרגיי ואולסיה  ושני ילדיהם בני  13 ו- 4, משפחת קוזלוב; מיכאל וזיריאנה ושלושת ילדיהם 3 , 5 ותינוק בן שנה, הגיעו ביום שני שעבר למפגש עם ראש העירייה רונן פלוט וממלא מקומו אלכס גדלקין. העולים סיפרו על החלטתם להשתקע בנצרת עילית בעקבות ביקורו של ממלא מקום ראש העיר אלכס גדלקין באוקראינה. "נפגשנו עם אלכס והתרשמנו שנצרת עילית זאת עיר שיודעת לקלוט עולים ויש לה מה להציע", סיפרו.

 פלוט שוחח ארוכות עם העולים החדשים  ובאופן שבו העירייה יכולה לסייע. פלוט ביקש לסייע לקליטת הילדים בגני הילדים ובבתי הספר ולהעניק להם ליווי צמוד של עובדי הקליטה "הגעתם לנצרת עילית בזמן מצוין, ערב השנה החדשה כשהעיר נמצאת בתקופה חדשה של פיתוח והתחדשות. " אמר פלוט לעולים החדשים.

העולים החדשים עם ראש העירייה רונן פלוט. צילום: באדיבות עיריית נצרת עילית)
העולים החדשים עם ראש העירייה רונן פלוט. (צילום: באדיבות עיריית נצרת עילית)
חיים חדשים. העולים מאוקראינה (באדיבות עיריית נצרת עילית)
חיים חדשים. העולים מאוקראינה ( באדיבות עיריית נצרת עילית)

ממלא מקום ראש העיר אלכס גדלקין שחזר רק בשבוע שעבר משליחות באוקראינה להבאת עולים חדשים אמר בתגובה כי הוא מתרגש מההיענות המהירה של המשפחות להגיע לנצרת עילית ומרצונן להיקלט בעיר ולהיות חלק ממנה: "אני נרגש כל פעם מחדש לראות משפחות צעירות עם ילדים שעוזבים את המדינה שבה נולדו ועושים עלייה. אנו נסייע להם ככל יכולתנו ואין לי ספק כי בתוך זמן קצר הם כבר יהיו ו חלק בלתי נפרד מהקהילה בנצרת עילית".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות