fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שלוש לראש: עירוני נהריה ניצחה 71:81 את הפועל אילת

דרווין קיצ'ן (צילום: מיכה פישנזון)

עירוני נהריה בדרך הנכונה לצאת מהמשבר הגדול בו הייתה בשבועות האחרונים, לאחר שהקבוצה השיגה אתמול (ראשון) ניצחון חוץ 71:81 על הפועל אילת, הניצחון השלישי ברציפות שלה בכל המסגרות. הניצחון מוציא את נהריה מהמקום האחרון בטבלה ומעלה אותה למקום השמיני ומשפר את מאזנה שעדיין שלילי ל- 4:3.

אחרי רבע ראשון שהסתיים בשיווין 16:16, נהריה השתלטה על המשחק ולאט לאט הגדילה את ההפרש. גילברט בראון שנעלם בשבועות האחרונים חזר לעצמו והוכיח מעל לכל ספק שהוא הברומטר של הקבוצה. גם ניק פאוסט המשיך להציג יכולת טובה, ודרווין קיצ'ן נכנס לעניינים ולקח בעלות על הקבוצה. 29:44 לנהריה במחצית.

גילברט בראון (צילום: אדריאן הרבשטיין)
גילברט בראון (צילום: אדריאן הרבשטיין)

במחצית השניה אילת הצליחה לחזור למשחק אחרי ריצת 0:8 ושלשה נוספת צימקה ל- 48:40 (דקה 23). נהריה הצליחה לעצור את המומנטום האילתי ובתצוגת התקפית נהדרת עלתה ליתרון של 20 נק' 46:66 (דקה 29), 48:66 לנהריה בסיום הרבע השלישי.

ברבע האחרון העניינים קצת נרגעו ואילת הצליחה למזער במעט את הנזקים. נהריה שהרבע האחרון הוא הסיוט הנורא שלה העונה, הצליחה להישאר מפוקסת עד לסיום ולהבטיח ניצחון 71:81.

דרווין קיצ'ן (צילום: מיכה פישנזון)
דרווין קיצ'ן (צילום: מיכה פישנזון)

קלעו לנהריה: גילברט בראון 21 נק', דרווין קיצ'ן 16 נק' (7 אס'), יינסי גייטס 11 נק', ניק פאוסט 10 נק', סטו דאגלאס ויהונתן שולדבראנד 6 נק' כ"א, ניב ברקוביץ' 5 נק', סטיב נאש 4 נק', איגור נסטרנקו 2 נק'.

מאמן נהריה אריק אלפסי: "אנחנו מתחילים להיכנס לקצב ונראים טוב. שלטנו במשחק, שיחקנו טוב ועם הרבה ביטחון בהתקפה. הורדנו אותם לסקור נמוך, אם מוציאים את דקות הסיום כשהניצחון כבר הובטח. אני שמח מאוד כי זה אולם שקשה לנצח בו, זה ניצחון חשוב. יש לנו שני משחקים השבוע, אבל יש לנו סגל רחב וכולם יתרמו".

קפטן נהריה ערן אסנטי: "זה היה משחק חשוב מאוד לשתי הקבוצות עקב המצב בליגה. באנו לאחר כמה ניצחונות שבהחלט נתנו לנו ביטחון ומעבר למשחק היה חשוב לנו לבוא ולנסות לשמור על המומנטום החיובי בו אנחנו נמצאים ואני שמח שניצחנו . קשה מאוד לנצח את אילת בבית, זה ניצחון חשוב מאוד עבורנו".

ביום שבת 26.11 נהריה תארח בעין שרה בשעה 20:30 את הפועל תל אביב, המשחק יועבר בשידור ישיר בערוץ ספורט 55.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות