fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שלושה סגנים ללא שכר לראש עיריית קרית מוצקין

מועצת עיר קרית מוצקין. צילום: דורון גולן
מועצת עיר קרית מוצקין. צילום: דורון גולן

מועצת העיר קרית מוצקין אישרה בישיבתה הראשונה לקדנציה הנוכחית את מינויים של שלושה סגנים ללא שכר לראש העירייה, חיים צורי, וכן את מינויים של שני משנה לראש העירייה.

עומר זוהר מונה לסגן ראש העירייה וממלא מקום ראש העירייה, מנשה צורף ואבי רוטמן מונו לסגן ראש עירייה. יוסי מרקוביץ' מונה למשנה לראש העירייה וכך גם יוסי פדידה שהודיע באותה ישיבה על הצטרפותו הרשמית לקואליציה העירונית.

עם תחילת הישיבה ביקש יו"ר האופוזיציה, ציקי אבישר, לשאת דברים והוא שטח בפני חברי המועצה את עיקרי מצעה של תנועתו. דבריו נקטעו על ידי מרקוביץ' ולאחר חילופי דברים ביניהם סגר צורי את המיקרופון של אבישר. עוד במהלך הישיבה החליטה הקוליציה למנות את אבישר לנציג מטעם העירייה בדירקטוריון של הקומפוסט תוך שליחת עקיצה לעברו על תפקודו העתידי כדירקטור בניסיונות למנוע את הריחות המזוהמים שמגיעים לעיר ופוגעים באיכות החיים של התושבים.

לאחר אישור ועדות העירייה על ידי מועצת העיר עזב צורי את הישיבה וזוהר המשיך לנהל אותה. חמשת חברי סיעת האופוזיציה, רוח חדשה במוצקין, הביעו התנגדויות רבות להצעות שהיו על סדר יומה של המועצה אך כל הסעיפים אושרו על ידי הקואליציה.

במהלך הישיבה הציג צורי קואליציה רחבה של עשרה שותפים הכוללת שלוש מארבע סיעות המועצה: מוצקין נטו, א' וסיעת בר. במהלך הישיבה הועלו על ידי הקואליציה מספר החלטות חשובות שהבולטת בהן היא להעלות את הארנונה בגובה המדד בלבד וזאת על פי חיוב משרד הפנים וכן מתן הנחות מיוחדות בארנונה לסטודנטים ולחיילי מילואים.

בנוסף הקואליציה, העבירה מספר החלטות בתחום החינוך ובהם השקעה מידית  בנגישות ואקוסטיקה של בתי ספר יסודיים וחטיבת הביניים רבין וכן החלטה על הקמת ארבעה גני ילדים.  הקואליציה הודיעה תתמקד בקידום תחומי החינוך, איכות הסביבה, תרבות ונוער ופיתוח העיר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות