fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שכיב שנאן: "לא דמיינתי שאני אביו של אחד החללים"

נפרד בדמעות. שנאן האב צילום אדריאן הרבשטין
נפרד בדמעות. שנאן האב צילום אדריאן הרבשטין

הובאו למנוחות השוטרים האיל סתאוי וכמיל שנאן, שנרצחו הבוקר בפיגוע בהר הבית.

אלפים ליוו אותו למנוחות את שנאן בחורפיש. הוא הותיר אחריו הורים וארבעה אחים. אביו.

שנאן גויס לפני כשבעה חודשים לשירות קבע במשטרה, ושירת כשוטר סיור ביחידת הר הבית במרחב דוד של מחוז ירושלים. הוא הותיר אחריו הורים וארבעה אחים.

אביו, ח"כ לשעבר שכיב שנאן, ספד לו בדמעות, בערבית ובעברית, ואמר: "אני גאה בבני, שמונח כאן עטוף בדגל במדינה. ראיתי את הדיווחים על הפיגוע ואת הכותרות, ולא דמיינתי שאני אביו של אחד חללים".

ההלוויה בחורפיש
ההלוויתו של שנאן בחורפיש (צילום אדריאן הרבשטיין)

שנאן המשיך: "הוא לא ענה לטלפון והבנתי שמשהו נורא קרה. בשם העם בישראל אני מאחל שתהיה החלל האחרון. לבי גם עם משפחת סתאוי ואיחולי החלמה לאחינו ממשפחת קבלאן, תפילתי לבורא העולם כי זה יהיה החלל האחרון. די לבכי ולדמעות. תפילתי לבורא עולם שנחליף את הרובה בפרח".

נפרד בדמעות. שנאן האב צילום אדריאן הרבשטין
נפרד בדמעות. שנאן האב צילום אדריאן הרבשטין

בהלוויה נכחו השר לביטחון פנים גלעד ארדן, מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב רוני אלשיך, יו"ר מפלגת העבודה אבי גבאי ויו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג. לפני תחילת ההלוויה אמר שנאן, שכיהן בעבר כחבר כנסת מטעם מפלגת העבודה: "חינכתי אותו לאהוב את המדינה, לאהוב את החיים, לאהוב את האנשים. זה הרגע שבו אנחנו חוזרים לאלוקים, מודים על כל מה שנתן לנו 22 שנה. הוא לא איתנו יותר ואני מתפלל שהוא יהיה החלל האחרון".

הותיר אחים והורים.שנאן

השר ארדן אמר בהלוויה: "כוחה של האמונה כי גורל האדם נקבע מראש, מכתוב, חזק מאוד. גם אני אדם מאמין אך כאן, עכשיו מול ארונך, שוטר מעולה, גבר צעיר ואמיץ, לוחם אמיץ, שנפל בגבורה על משמרתו – קשה עד מאוד הנחמה. הבוקר בשעה שבע עמדת על משמרתך יחד עם חברך למשמרת האיל סתאוי, בן הכפר מרר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות