fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שישי בחדרה: צועדים בגאווה ובסובלנות

מצעד הגאווה בעיר יתקיים לאחר הפסקה של שנתיים
משתתפים במצעד האחרון שנערך בחדרה (צילום: פרטי)
משתתפים במצעד האחרון שנערך בחדרה (צילום: פרטי)

מצעד הגאווה בעיר יתקיים  לאחר הפסקה של שנתיים

לאחר שנתיים של הפסקה, מצעד הגאווה חוזר הבוקר לחדרה. חודשים רבים של הכנות יגיעו לשיאן בשעה 10:30, כאשר המצעד ייצא משבט הצופים בעיר לכיוון הקניון ברחוב רוטשילד, שם ייערכו הופעות ומסיבה מיוחדת.

המארגנים הצליחו לגייס באתר "הדסטארט" סכום של 5,000 שקלים לטובת מימון האירוע, והם קיבלו עזרה רבה בארגון ממשטרת ישראל ומעיריית חדרה. במסגרת המצעד מתוכננת הופעה של אליזט, הופעות דראג, נאום של חברת הכנסת קסניה סבטלובה (המחנה הציוני) והמארגנים מצפים לכמה מאות משתתפים.

משתתפים במצעד האחרון שנערך בחדרה (צילום: פרטי)
משתתפים במצעד האחרון שנערך בחדרה (צילום: פרטי)

נועה אלפנדרי, ממארגני המצעד בחדרה: "בסך הכל התחושה מצוינת. המשטרה עזרה לנו מאוד, ניכר היה שמאוד איכפת לאנשים שהמצעד הזה יתרומם. זה נותן לנו תחושת ביטחון ואני מקווה שיגיעו כמה שיותר אנשים ושיהיה שמח".

על המסיבה במצעד יהיה אמון DJ יואב ארנון, שמאוד מוכר בקהילה והיה הדי.ג'יי של מצעדי גאווה בתל אביב, אמסטרדם, ברצלונה, ברלין ועוד. המנחות יהיו ג'ניפר וואקר וקיי לונג המוכרות.

על מנת לאפשר את קיום המצעד, שוטרי המחוז בסיוע יס"מ, יסמ"ג ופרשים, יאבטחו וילוו את המשתתפים, ישמרו על הסדר ויכווינו את התנועה לדרכים חלופיות. לצורך קיום המצעד ייחסמו חלק מהרחובות בעיר בין השעות 9:30 ועד 11:00. האירוע בקניון צפוי להסתיים בשעה 14:00.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות